Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Fikk ikke anmerkning for dette men... 

 

Jeg og en kompis sto i garderoben og diskuterte på kødd hvilken måte som var best for å ødelegge skolen, vi kom frem til å sprenge den med en hjemmelagd ANFUbombe, eller dynke den med bensin for så å tenne  på... Tilfeldig vis overhørte en lærer samtalen uten at vi la merke til det. Litt senere i en av timene ble jeg hentet ut av klasserommet av inspektøren, fordi lærerne trodde vi mente att vi skulle sprenge skolen    :new_woot:   Jeg tror aldri jeg har brukt så lang tid til å overtale en lærer til å tro noe (og i dette tilfeller var det jeg sa sant) Inspektøren var helt sikker på at det ikke var en kødd   :p 

Enkelte lærere er faktisk irriterende sta og godtroende.

Bra anmerkning da! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lærere er jo født dumme, da.. Er derfor de blir lærere in the first place..

Dette blir en smule off-topic, men inlegget jeg siterer var jo det i første omgang. Om du faktisk tror dette er du veldig ignorant, og jeg synes synd på deg. Desverre har jeg hatt/møtt lærere som ikke burde vært det, og kan skjønne hvor du kommer fra. Jeg hadde selv 7 lærere i løpet av barne, ungdom, og videregående skole som ikke var "født dumme". Når jeg tenker tilbake nå på noen av lærerene jeg har hatt blir jeg nesten litt skremt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vår lærer kom ikke til timen, så klassen bare hadde det koselig på klasserommet. Etter 20-30min gikk den skolelyse jenta til lærerrommet, og fikk tak i læreren som hadde glømt at vi hadde time.

 

Resultat: Alle fikk anmerkning (utenom jenta).

 

 

Det er jo så klart vårt ansvar at læreren møter opp til timen.

Endret av Sebbe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde en lærer på vg1 som satt i naborommet og hørte på klassen min i cirka 40 min før han kom til klasserommet vi var i og begynte å sutre over at vi ikke kom til klassen, selv om vi var i rett klasserom mens han var i feil klasserom. Han pleide også å komme for seint til timene eller ikke komme i det hele tatt, prøver ble utsatt i en måned osv osv. :|

Endret av Cowboy Bob
Lenke til kommentar

Vår lærer kom ikke til timen, så klassen bare hadde det koselig på klasserommet. Etter 20-30min gikk den skolelyse jenta til lærerrommet, og fikk tak i læreren som hadde glømt at vi hadde time.

 

Resultat: Alle fikk anmerkning (utenom jenta).

 

 

Det er jo så klart vårt ansvar at læreren møter opp til timen.

Vi også hadde har hatt noen timer hvor læreren har glemt seg bort, og den beste var da vi stakk på fotballbana og spilte fotball :dribble:

Lenke til kommentar

Heimkunskap 9.ende klasse:

 

Jeg og en medelev fikk i oppdrag å lage gullerotkake. Jeg lagde hele fuckings kaka, medeleven min skrella gullerot...

 

Satt kaka i ovnen og spør lærer om hvor lenge den skal være inne og på hvor mange grader.

 

Etter en stund ringer klokka på ovnen og jeg går å skal se på kaka. Jeg roper til lærern, tror kaka er ferdig. Hun sier bestemt nei og sier den skal stå i 5minuter til. Jeg hører på lærern og venter

 

Etter 5min tar jeg ut kaka setter den på benken å bare ser på den. Læreren kommer, og spør hva jeg har gjort. Jeg hørte på deg sa jeg og fikk anmerkning for både frekk oppførsel og for å ha feilet på å laget mat! fikk 2 for kaka, mens partneren min som skrella gullerot fikk 5.

 

FML

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg og to kamerater fikk den geniale idèen å stille klokka 20 minutter frem.. Men for å klare dette måtte vi jo finne en måte å distrahere læreren på. Så jeg og den ene kameraten begynner å krangle høylytt, for å deretter gå ut på gangen og begynne og slåss. Læreren styrter ut , og drar oss fra hverandre. Masse prat osv, osv. Og når vi kommer inn i klasserommet, var ikke klokken stilt frem mer enn 5 minutter e.l.

Fikk ikke anmerkning, dog fikk nesten han som stilte klokka en.

Lenke til kommentar

lærere er jo født dumme, da.. Er derfor de blir lærere in the first place..

Dette blir en smule off-topic, men inlegget jeg siterer var jo det i første omgang. Om du faktisk tror dette er du veldig ignorant, og jeg synes synd på deg. Desverre har jeg hatt/møtt lærere som ikke burde vært det, og kan skjønne hvor du kommer fra. Jeg hadde selv 7 lærere i løpet av barne, ungdom, og videregående skole som ikke var "født dumme". Når jeg tenker tilbake nå på noen av lærerene jeg har hatt blir jeg nesten litt skremt.

Ironi....

Lenke til kommentar

lærere er jo født dumme, da.. Er derfor de blir lærere in the first place..

Dette blir en smule off-topic, men inlegget jeg siterer var jo det i første omgang. Om du faktisk tror dette er du veldig ignorant, og jeg synes synd på deg. Desverre har jeg hatt/møtt lærere som ikke burde vært det, og kan skjønne hvor du kommer fra. Jeg hadde selv 7 lærere i løpet av barne, ungdom, og videregående skole som ikke var "født dumme". Når jeg tenker tilbake nå på noen av lærerene jeg har hatt blir jeg nesten litt skremt.

Ironi....

... er ett virkemiddel du ikke greier å håndtere ordentlig.

Lenke til kommentar

lærere er jo født dumme, da.. Er derfor de blir lærere in the first place..

Dette blir en smule off-topic, men inlegget jeg siterer var jo det i første omgang. Om du faktisk tror dette er du veldig ignorant, og jeg synes synd på deg. Desverre har jeg hatt/møtt lærere som ikke burde vært det, og kan skjønne hvor du kommer fra. Jeg hadde selv 7 lærere i løpet av barne, ungdom, og videregående skole som ikke var "født dumme". Når jeg tenker tilbake nå på noen av lærerene jeg har hatt blir jeg nesten litt skremt.

Ironi....

... er ett virkemiddel du ikke greier å håndtere ordentlig.

Hvis jeg kunne ha lagt inn et lydklipp her så hadde du tatt det.

Lenke til kommentar

Vi er på internett folkens.

Troll.

 

lærere er jo født dumme, da.. Er derfor de blir lærere in the first place..

Dette blir en smule off-topic, men inlegget jeg siterer var jo det i første omgang. Om du faktisk tror dette er du veldig ignorant, og jeg synes synd på deg. Desverre har jeg hatt/møtt lærere som ikke burde vært det, og kan skjønne hvor du kommer fra. Jeg hadde selv 7 lærere i løpet av barne, ungdom, og videregående skole som ikke var "født dumme". Når jeg tenker tilbake nå på noen av lærerene jeg har hatt blir jeg nesten litt skremt.

Ironi....

... er ett virkemiddel du ikke greier å håndtere ordentlig.

Hvis jeg kunne ha lagt inn et lydklipp her så hadde du tatt det.

Itte verst.

Lenke til kommentar

Husker det var en fin sommerdag vi skulle ha en vikar. Og de er jo som kjent fritt vilt. Dermed ble alle stoler fjernet alle sekker låst inn i ett skap og jeg fuktet lærerstolen (dette var en kontorstol som vi ikke fjernet)

Etter ca 25 minutter når alt hadde kommet i orden igjen satte vikaren seg ned, hun var høygravid så hun orket ikke stå så lenge om gangen. Så etter ca ett halvt minutt fikk hun ett forskrekket utrykk i ansiktet og reiste seg fort opp igjen. Så fikk hun ett rolig utrykk igjen. Det viste seg at hun trodde vannet gikk. Så da kan man jo forstå at hun ble noe redd.

Hun fant ut at det var meg på grunn av at de andre medelevene presset meg til å si hvem det var, FEIGINGER. Men jeg fikk merklig nok ikke annmerkning eller grå lapp som det het. Men jeg hadde en fin bunke med gule (glemme ting) Fikk LG i orden. Men det spiller ikke så stor rolle nå for dette er ca 10 år siden.

:) den var god

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...