Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Jeg fikk kjeft for å velte et lite tre i skogen engang i 4-5. klasse. :cool:

 

Det var ikke meg engang...

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en litt små morsom historie ifra vår klassetur i VGS3.

 

Vi fikk beskjed om å møte opp kl 1 i resepsjonen for å sjekke ut bagasje til bussen, og så senere dra på en konsert.

 

Kl 12.55: Min kompis er på vei ut døren, jeg legger min siste sokk i baggen før jeg skal gå ut. Rett før vi skal ut døren åpnes døra og lærerne er forbannet, aldri sett de slik før. De brølte inn døren at dette skulle vi snakke om når vi kom tilbake, uakseptabelt osv osv.

 

De forsvinner, og vi går like etterpå ned til resepsjonen. Som er helt tom.

 

Først får vi panikk, de har nå dratt til konsertsalen, og vi vet ikke helt hva vi skal gjøre. Vi spør oss frem etter hvor vi skal legge bagasjen, og finner tilslutt frem. Jeg var stresset og glemte nøkkelen min på rommet, låner min kompis sin og klarer og låse inn begge. Som gjør at jeg må finne ansatt som kan åpne.

 

Alt dette tar utrolig masse tid og klokken halv 2 er vi på vei ut ifra hotellet.

 

Vi finner oss frem hvor vi skal, tar t-bane, løper noen 100-meter og er framme. Ingen der heller.

 

Vi venter en stund, og der kommer bussen med klassen. 15min for seint :D Klassen kommer ut av bussen, forbauset av å se oss, men ingen av lærerne er med, fordi bussen ble full! (kollektiv trafikk)

 

Så klassen står og venter 30min ekstra på lærerne og vi kan endelig gå på konserten.

Etter konserten lister en av lærerne seg bak meg og hvisker "hvor langt unna lå t-bane stasjonen?" Slik at ikke klassen skulle høre det.

 

Tilbake på skolen fikk jeg en kraftig ordensanmerkning fordi jeg kom "for seint".

 

 

Kan nevne at jeg opprinnelig er født i Stockholm hvor vi var på tur, så jeg er lommekjent der. Noe som hjalp meg og min kompis godt i å komme frem først.

 

 

Edit: Når lærerne ankom plassen sa hun ene stygt til oss "neimen gomorgen på dere". Så svarte jeg "Dere er seine". Det var litt festlig :)

Endret av Sebbe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Vet ikke om de fikk anmerkning, men på barneskolen var det en gutt som dro med seg en annen gutt bak skolen for å vise oss andre hvordan man skulle ha sex. Etter en liten stund kom en lærer luskende rundt hjørnet, ikke så veldig glad for synet som møtte henne. Vi som fikk demonstrasjonen var ikke så høy i hatten, men det var han ene av guttene som fikk alvorspraten. Utrolig morsomt å tenke på i ettertid da. :!:

Lenke til kommentar

Vet ikke om de fikk anmerkning, men på barneskolen var det en gutt som dro med seg en annen gutt bak skolen for å vise oss andre hvordan man skulle ha sex. Etter en liten stund kom en lærer luskende rundt hjørnet, ikke så veldig glad for synet som møtte henne. Vi som fikk demonstrasjonen var ikke så høy i hatten, men det var han ene av guttene som fikk alvorspraten. Utrolig morsomt å tenke på i ettertid da. :!:

 

:ermm:

 

Jeg hadde betalt for å se uttrykket til den lærern. :!:

Lenke til kommentar

Sebbes klasseturhistorie fikk meg til å tenke på en klassetur jeg selv var på i VG3.

 

Vi var i Praha, og om kveldene fikk alle dra ut dit de ville, så lenge de var i grupper på tre, og var hjemme innen et visst tidspunkt (la oss si klokka 2). Lærerne sto da i resepsjonen og registrerte folk etter hvert som de kom tilbake.

 

Den ene kvelden fant jeg og mine to beste venner fra klassen ut at vi ikke gadd å dra på noe utested, så vi ble sittende på hotellrommet hele kvelden, og storkosa oss med det. Etter hvert begynte folk å komme tilbake, og vi hadde da lagt oss i sengene og sovet en god stund.

 

Så hører vi det er voldsomt styr ute i gangene, og det er masse snakk om noen som ikke har kommet tilbake, og at disse skal få husarrest resten av turen og nedsatt orden og så videre.

 

Vi tre som har sittet inne hele kvelden blir selvsagt kjempenysgjerrige, og går ut i gangen i bare pysjen for å finne ut hvem det er som sitter ille i det denne gangen. På vei ned til resepsjonen møter vi flere medelever som sier at vi er skikkelig ille ute, for vi har ikke kommet inn til riktig tid, og ikke engang registrert oss.

 

Det samme sier lærerne når de ser oss, og vi skjønner ingenting, siden vi ikke en gang har vært ut av hotellet hele kvelden. Men det trodde de selvsagt ikke på, så vi hadde et svare strev med å bevise at vi ikke hadde vært noen plass.

 

Slapp selvsagt unna til slutt, men det var frustrerende en god stund :p

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fikk en gang en annmerking av at jeg kastet en våt svamp på læreren. Skjønner ikke helt hvorfor...

 

Læreren ba meg gjøre en svamp til tavla våt, jeg gikk og gjorde det. Så skrek jeg ut, ta imot! Læreren var for treig og fikk en helt søkkvåt svamp i ansiktet, skjønte med en gang at det lureste var å løpe, så jeg spurtet ut mot gangen, og løp så fort jeg kunne. Uheldigvis så fikk han tak i armen min, og holdt fast for harde livet. HAr fortsatt arr etter det :p

 

Edit:

 

Dette var 8 klasse eller no..

Endret av yates56
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi fikk prikker vi. Etter 3 prikker måtte du sitte igjen 15 min for vær prikk. Jeg satt av en eller annen grunn aldri igjen, uansett hvor mange "prikker" jeg fikk, for jeg hadde lært at lærerene hadde ikke lov til å holde oss fysisk igjen! :D

 

Din heldige kar, da vi måtte sitte igjen, bar de oss inn på skuldrene sine om vi så mye som prøvde å se vekk fra klasserommet :dontgetit:

 

Men vinduer er det for å hoppes ut av.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Kom på en "straff" jeg og noen venner fikk i 4. klasse.

 

Du skjønner, vi var veldig flinke til å leke utenfor skoleområdet, fordi det var her det var gøy... Men her hørte du ikke ringeklokken.

 

Så vi oppdaga at alle var inne, da løp vi jo som faen :p

Men når vi kom inn i gangen og skulle åpne døren inn til klasserommet, låste læreren den. :mad:

 

Og så gav hun nonstop til alle de andre... og når vi endelig fikk komme inn så satt alle sammen og sa "Nanananana me har nonstop *rekke tunge*"

 

Mens vi som kom for sent satte oss ned og /careface

Lenke til kommentar

Kom på en "straff" jeg og noen venner fikk i 4. klasse.

 

Du skjønner, vi var veldig flinke til å leke utenfor skoleområdet, fordi det var her det var gøy... Men her hørte du ikke ringeklokken.

 

Så vi oppdaga at alle var inne, da løp vi jo som faen :p

Men når vi kom inn i gangen og skulle åpne døren inn til klasserommet, låste læreren den. :mad:

 

Og så gav hun nonstop til alle de andre... og når vi endelig fikk komme inn så satt alle sammen og sa "Nanananana me har nonstop *rekke tunge*"

 

Mens vi som kom for sent satte oss ned og /careface

 

 

Dere skulle jo bare ha stukket av når læreren låste døra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...