Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha, for en fantastisk tråd :p

 

En dag i 9.klasse hadde vi avspasering og begynte klokken 12,dette var det noen som ikke hadde fått med seg(inkludert meg). så vi hadde tre timer på oss til å finne på noe gøy, så vi fant ut at vi skulle snu all klasserom omvendt, han ene stakkars læreren var helt forskrekket og hadde hele undervisningen uten å bruke tavlen :p Resten av lærerne lekte politi for å finne ut hvem som hadde funnet på dette. tullinger, wannabe politi hele skolen :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke helt anmerkning, men litt moromt alikavell.. i 8 og 9 hadde vi en lærer som lå og sov i timene og sov hun ikke satt hun med beina på pulten å spilte på mobilen. Engang hadde vi framføringer i KRL (omg!), to stykken hadde printa ut x-antal sider fra wikipedia så de 45min den skoletimen/framføringa/opplesninga varte sov hun. Da fikk vi nok bevis til å få henne sparket :new_woot: :new_woot: :new_woot:

Lenke til kommentar

haha, for en fantastisk tråd :p

 

En dag i 9.klasse hadde vi avspasering og begynte klokken 12,dette var det noen som ikke hadde fått med seg(inkludert meg). så vi hadde tre timer på oss til å finne på noe gøy, så vi fant ut at vi skulle snu all klasserom omvendt, han ene stakkars læreren var helt forskrekket og hadde hele undervisningen uten å bruke tavlen :p Resten av lærerne lekte politi for å finne ut hvem som hadde funnet på dette. tullinger, wannabe politi hele skolen :(

 

 

Vi hadde bare sånne "politi" lærere. Veldig irriterende når de skal greve og finne ut av absolutt alt

 

Er ikke helt anmerkning, men litt moromt alikavell.. i 8 og 9 hadde vi en lærer som lå og sov i timene og sov hun ikke satt hun med beina på pulten å spilte på mobilen. Engang hadde vi framføringer i KRL (omg!), to stykken hadde printa ut x-antal sider fra wikipedia så de 45min den skoletimen/framføringa/opplesninga varte sov hun. Da fikk vi nok bevis til å få henne sparket :new_woot: :new_woot: :new_woot:

 

 

Ha ha. Et par gjorde det for å irritete klassen. Ikke artig :nei: Måtte sitte igjen 1 time etter timen var ferdig for at alle skulle få fremføre.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

"Sov (og snorket) under lydbok" er det vel ikke bare jeg som har? :D

 

Nei, hehe. Det har jeg gjort nesten hvert år. Vi brukte å ha lydbok hver dag i juletider. Da ble lysene dempet og vi fikk lov å legge hodet på pulte, men ikke sove. Yeah right, for det kommer jo til å skje.

Lenke til kommentar

Er ein stygg lærar på skulen :p Ho har noko imot meg.. For ein gang, når eg var nedpå fotballbana, så han eg meg med hendene opp i tverrligaren - det var visst ALT for farlig, resultatet blei 3 anmerkninga :roll:

Og så raserte me heile klasserommet i eit friminutt :new_woot:

 

Btw, det her har ikkje hendt meg. Men var i naturfagtimen, og så plutselig var alle jentene vekke. Det viste seg at alle var ute i gangen eller på do-så kjem forklaringane etterpå. "Me skulle på do." WTF ? Skulle på do, alle sammen ?! Då satt alle sammen og lo :!:

 

Og så ein ting til, låse inne nokon på do, og så kverke låsen så dei ikkje kjem seg ut i ein halv skuledag - for å så å måtte dirke opp døra seinare og bli helten :new_woot: Halvåret seinare fant dei ut at det var meg, og fekk ein anmerkning :!:

Lenke til kommentar

Var litt drittunge i mine yngre dager, så fikk en del idiotiske anmerkninger, samt en del anmerkninger jeg aldri hadde skylden for. Sa "herregud" i timen. Tømte blyantspisser i hodet på medelev. Kaster erter på læreren. Printet ut Wanted-poster av rektor og hengte ut over hele skolen. Sniffet hvetemel i heimkunnskapen. 8 stk for å sove i timen på 1 dag.

 

Og en masse annet helt dust, alt er fra barneskolen og 8.klasse dog, glad man har vokst opp. Mest idiotiske må være i 6. klasse da jeg og et par andre i klassen ble beskyldt for å tenne på skolen, da det var et bittelite branntilløp på et toalett. Rektor, Ass.rektor, og rådgiver kom inn i klassen, tømte sekkene våres på jakt etter fyrstikker visstnok, spurte hva i all verden de drev med "DET vet du nok! Vi vet det er dere, bare innrømm det med en gang! Dette er ikke over nå, dette skal vi etterforske!". Fant ut etterpå at de hadde gått til alle andre på skolen som hadde fått et par anmerkninger før, og sagt akkkurat det samme. Senere fikk man også vite at det var en lærer som hadde stått inne på dass og røyket, og ikke stumpet den før han kastet den i søppelkassen. Samme rektor presterte å si "lærere tar aldri feil, vi kjenner nok barna bedre enn det foreldrene gjør" i en annen sak, til min mor. Flotte folk :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...