Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En gammel bekjent av meg fikk annmerkning av vår daværende engelsk-lærerinne for å "Dekorere takplatene med agurker"

 

En kompis av meg finn annmerkning for å "spanke" engelsklærern på ræva med stor linjal. Hun var dog meget snexy. Han fikk også brev med hjem der det står om at han snakker om sex og onani i timene og at det forstyrrer undervisninger, lappen henger innrammet på rommet hans :)

Lenke til kommentar

Har fådd mange anmerkinger i løpet av årene, mest på barne og ungdommskolen for ugjorte lekser og røyking.

På barneskolen fikk hele klassen en for å ha fått en lærer til å begynne å grine i KRL timen, jikk ut skrikende ut av klasserommet og kom sellfølgelig tilbake med rektor som hun tilfeldigvis var gift med :S

 

Men vi hadde en jævli bra lærer på undommskolen, som kunne bli jævli forbannet iblant. gammel offiser i militæret :)

 

Husker en gang en kompis satt helt fremst og sov i en time, da tok læreren opp en kinaputt å fyrte av rett ved hode til han som sov.. tror du det var en som våknet da :p

Fikk tidlig friminutt den timen jah :)

Han brukte også å kaste bøker og svamper bak i klasserommet hvis vi ikke fulgte med på det han sa :)

Lenke til kommentar

På grunnkurs elektro hadde vi alltid oppkoblingsoppgaver en gang i uka. Der monterte vi opp brytere, stikkontakter, lamper osv på vår egen tavle. Han ene i klassen min skulle alltid være så overlegen og helst bli ferdig før alle de andre og skryte av hvor god han var.

 

Det jeg gjorde da, var at når han gikk ut for en dopause, så tok jeg å satt en kobberleder mellom fasene slik at når han satt strøm på tavla si, så kortslutta hele greia.

 

Han kom tilbake fra toalettet og fortsatte å arbeide til han var ferdig og skulle vise frem tavla til læreren for godkjenning. Læreren setter støpselet i og så smeller det noe jævlig og lyset går. Jeg klarte jo selvfølgelig ikke å holde meg og brast ut i latter. Var ikke så vanskelig å skjønne at det var jeg som hadde gjort det da, så fikk med meg en fin lapp hjem.

 

Husker fortsatt utrykket i ansiktet på fyren når det smalt, priceless! :!:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Var ikke jeg som gjorde dette, men var med på det, og det ble meget morosamt.

Vi, lagde en .bat fil som hadde Netsend "ett eller annet som jeg ikke husker hva var" som skulle sende til alle datamaskinene på nettverket.

Vi kopierte det igjen, og igjen til det var flere hundre tusen.

Vi sendte det ut, og endte opp med at det var en hel time med pop-ups på pc'ne.

Det morsomste var at det var midt i arbeidstiden for elever, og de fikk ikke arbeidet med data pågrunn av dette.

Vennen min ble utvist fra datanettverket i 3 måneder.

Lenke til kommentar
På grunnkurs elektro hadde vi alltid oppkoblingsoppgaver en gang i uka. Der monterte vi opp brytere, stikkontakter, lamper osv på vår egen tavle. Han ene i klassen min skulle alltid være så overlegen og helst bli ferdig før alle de andre og skryte av hvor god han var.

 

Det jeg gjorde da, var at når han gikk ut for en dopause, så tok jeg å satt en kobberleder mellom fasene slik at når han satt strøm på tavla si, så kortslutta hele greia.

 

Han kom tilbake fra toalettet og fortsatte å arbeide til han var ferdig og skulle vise frem tavla til læreren for godkjenning. Læreren setter støpselet i og så smeller det noe jævlig og lyset går. Jeg klarte jo selvfølgelig ikke å holde meg og brast ut i latter. Var ikke så vanskelig å skjønne at det var jeg som hadde gjort det da, så fikk med meg en fin lapp hjem.

 

Husker fortsatt utrykket i ansiktet på fyren når det smalt, priceless! :!:

 

Det er en klassiker på Elektro.

Vi gjorde det samme på de andre klassenes tavler.

Fikk ekstremt kjeft av de andre lærerne, men det var knall morosamt altså.

Lenke til kommentar
Var ikke jeg som gjorde dette, men var med på det, og det ble meget morosamt.

Vi, lagde en .bat fil som hadde Netsend "ett eller annet som jeg ikke husker hva var" som skulle sende til alle datamaskinene på nettverket.

Vi kopierte det igjen, og igjen til det var flere hundre tusen.

Vi sendte det ut, og endte opp med at det var en hel time med pop-ups på pc'ne.

Det morsomste var at det var midt i arbeidstiden for elever, og de fikk ikke arbeidet med data pågrunn av dette.

Vennen min ble utvist fra datanettverket i 3 måneder.

 

:hmm: Kan du fortelle meg hvordan du gjør det? Har lest at man åpner denne kommando-boksen (hvordan?) og skriver inn "Net send /users [min melding]" for å sende til alle brukerene på nettverket, feks en skoleklasse som sitter på datarommet. Er dette riktig? Og hvordan får jeg meldingene til å "gjenta" seg eller bli sendt mange ganger...? :!:

Lenke til kommentar

Lag en .txt fil med følgende kode:

 

:1
net send blah blah //Endre her til den kommandoen du vil kjøre i loop.
goto:1

 

Lagre den og endre filetternavn fra .txt til .bat. Kjør denne fila.

 

For å avbryte en slik loop trykker du ctrl+c.

 

Gjør dette på skolen og anmerkningene kommer sikkert til å hagle. Jeg fraskriver meg ethvert ansvar for dette :p

Endret av AndyG
Lenke til kommentar
Lag en .txt fil med følgende kode:

 

:1
net send blah blah //Endre her til den kommandoen du vil kjøre i loop.
goto:1

 

Lagre den og endre filetternavn fra .txt til .bat. Kjør denne fila.

 

For å avbryte en slik loop trykker du ctrl+c.

 

Gjør dette på skolen og anmerkningene kommer sikkert til å hagle. Jeg fraskriver meg ethvert ansvar for dette :p

 

Hehe, takker og bukker ;)

 

EDIT: Er det veldig lett og finne ut hvem som har sendt dette, kommer det feks opp brukernavnet som er logget inn på PC'en, eller må man være litt datakyndig for å finne det ut..? :!:

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...