Gå til innhold

Demo av BioShock (PC)


Anbefalte innlegg

Feil. DU irriterer deg over hvor lineært det er.

 

Andre elsker stemningen, musikken, områdene man beveger seg i. Jeg befinner meg i sistnenvte kategori - historien er en stor del av hvorfor jeg liker et spill - jeg liker spillfilmer, så jeg gleder meg til dette spillet.

 

Jeg synes Unreal, CS og alt det der er for raskt og for action, og blir veldig fort lei bråket og det å drepe flest motstandere fortest mulig.

 

Dette spillet forsøker ikke å konkurrere med hverken lost planet, rainbow 6 eller noe annet slikt. Da blir det merkelig å dra sammenligninger.

 

2 helt forskjellige typer spill :).

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Dont push this button!" =P

Det er ikke slik å forstå at jeg er negativ til spillet at spillet i det hele tatt er å finne i butikkende framover =O
Glass er gjerne "litt" tynne til å bruke såpass dypt under vann ect, men det er jo irrelevant for de fleste. Det skal jo bare være gøy! =)

Og gøy er akkurat hva det forhåpentligvis er for mange!

Nye miljøer osv i FPS spill er absolutt positivt!
Selv tror jeg tough jeg står over dette spillet.

edit_

Det kunne jo godt vært linært, men også hatt en person som er kritisk. En som stiller spørsmål, når man tross alt kaster seg inn i oppdrag med livet som innsats.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Post 14_
Det å si at historien i BioShock er dårlig på bakgrunn av hva du har sett i demoen er akkurat hva denne bransjen trenger i kampen mot hjernedøde og lite utfordrende spill.

 

å si at historien er dårlig og henvise til "magi" og crazy-"people" som en fellesbetegnelse for dette spillet, vitner om liten forståelse for god historieformidling og godt gjennomtenkte spill

 

Hva angår historien så er det jo nettop dette "hjernedøde" preget jeg sanser.

- SPOILER -

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Han her fyren kaster seg ned i ubåten, uten å utforske på overfalten, kanskje komme til topps i tårnet. (noe som heller ikke er mulig) Når han kommer ned stiller han ikke ett eneste spørsmål til Atlas over radioen. Han bare begynner å plaffe ned.

 

Sprøyta som han finner setter han også uten å spør om en skit. wow, 10min etterpå kan han sende ut sterk strøm fra kroppen (dette må vel sies å være nærmere magi enn vitenskap?). Og adam the life force ect....

 

Muterte personer som såklart blir onde, greit nok sier jeg. Men du mener altså at jeg har liten forståelse for hvor flinke de er å formidle historien, fordi jeg påpekte dette?

 

Atlas har en familie? Hvorfor er han ikke med dem da? i hvilket tidsperspektiv har ting sjedd her nede? Ingen spørsmål.

Jeg erget meg over hvor lite spørsmål vår helt i Far Cry stilte Doyl (eller hva "The Doc" het), men dette er jo 10x verre. Hvordan det utvikler seg videre vet jeg jo ikke, men dette er jo ting som burde blitt spurt med en gang.

 

Dersom Atlas faktisk har en familie trapped en eller annen plass, og DU er det eneste håpet, har man vel ett ganske bra utpressings middel for å få svar på ting.

9328534[/snapback]

 

 

 

FFS det er en demo, du kan vel ikke forvente og få servert alle forklaringene i løpet av 30 minutter!

Lenke til kommentar

Laster ned i 400kb/s fortsatt 30min igjen = / I wanna play.... Jeg tror ikke at etter dere bare har prøvd demoen så kan dere si at spillet suger/likt alle andre fps spill. Det er jo selvfølgelig likheter osv, men det er jo også en grunn til at det finnes en sjanger som heter Fps... Dere må jo huske at dette er kun en brøkdel av spillet (selvom man ikke skulle tro det etter hva størrelsen på filen angår) så dere får ikke den "feelingen" med historien osv som de menneskene som faktisk har spilt igjennom spillet.

Lenke til kommentar

Klarer ikke å leve meg inn i det når jeg ser feilene. I starten når de introduserer Rapture var alt jeg så en lowpoly by, akkurat den delen var faktisk veldig dårlig. Resten av spillet er jo visuellt veldig bra, men gameplayet ble altfor standard FPS aktig for meg. Fiendene var heller ikke skumle og alt var så scriptet, var hele tiden en vei å gå.

Lenke til kommentar
Klarer ikke å leve meg inn i det når jeg ser feilene. I starten når de introduserer Rapture var alt jeg så en lowpoly by, akkurat den delen var faktisk veldig dårlig. Resten av spillet er jo visuellt veldig bra, men gameplayet ble altfor standard FPS aktig for meg. Fiendene var heller ikke skumle og alt var så scriptet, var hele tiden en vei å gå.

9328676[/snapback]

 

Yeah, yeah. Du skriver vel ikke for SDF også, tilfeldigvis?

Lenke til kommentar

Har no spelt i ein 7-8 timar totalt. Og eg sit og kosar meg heile tida. Eg kvir meg til å jobbe, gledar meg skvett ihjel til å kome heim, for å starte spelet. Avean skriv at det berre er ein vei og gå, som er forsåvidt rett. Men det går heile tida an å utforske, bretta er utruleg store, og det er mykje plassar med hemligheitar og anna snacks. Eg går heile tida rundt og leitar etter slike lyd-dagbøker - dei tettar til stadighet 'plott-hol' - og det er utruleg voice-acting på gang.

 

Makan til stemning har eg ikkje vært med på før. Alle veit korleis musikken er i ein hollywood blockbuster, rett før noko skummelt eller spanande skjer. Slik er det i Bioshock og, og det skapar ein atmosfære utan sidestykke.

 

Foreslår dei som dømer spelet utifrå demoen tar seg ei bolle. Demoen er *ikkje* representativ av det ferdige produktet.

Lenke til kommentar

BioShock leverer!! Alle dem store spill nettsidene er også enige at dette er et utrolig spill. Til dere som ikke ser hvor fantastiskt dette spillet er så tror jeg nok dere er utbrendte og ikke klarer å se/høre hvor bra dette er.

 

Men selvf ikke ALLE kan like det samme, men sikkert 90% av oss kommer til å elske dette spillet.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg er utbrent, har jo spilt litt fps opp igjennom. Så jeg gidder ikke ikke hive meg på å kritisere gameplayet, er sikkert flott det men virket litt kjedelig for meg.

 

Men det eneste jeg ikke skjønner her er skulle ikke grafikken også være noe og skryte av.....jeg synes nesten det så ut som et skritt tilbake, bare se teksturene på våpnene til og med cs:s har jo bedre enn det ! Og så var det blodet når du skyter noen.......så det realistisk ut ? vel det synes ihverfall ikke jeg.....ja åsså var det den hvalen du ser fra bobla allerede da begynte jeg og lure litt, man kunne jo se en sånn brekk/rett linje over ryggen jo !

Endret av AllColer
Lenke til kommentar
Jeg tror jeg er utbrent, har jo spilt litt fps opp igjennom. Så jeg gidder ikke ikke hive meg på å kritisere gameplayet, er sikkert flott det men virket litt kjedelig for meg.

 

Men det eneste jeg ikke skjønner her er skulle ikke grafikken også være noe og skryte av.....jeg synes nesten det så ut som et skritt tilbake, bare se teksturene på våpnene til og med cs:s har jo bedre enn det ! Og så var det blodet når du skyter noen.......så det realistisk ut ? vel det synes ihverfall ikke jeg.....ja åsså var det den hvalen du ser fra bobla allerede da begynte jeg og lure litt, man kunne jo se en sånn brekk/rett linje over ryggen jo !

9329014[/snapback]

 

Du er ikke utbrent, du er lei av standard fps spill og det er jeg også. Er skuffende at folk ikke har mer krav enn som så hvis folk mener Bioshock er det YPPERSTE vi har av fps spill idag :(

Lenke til kommentar

Holy hell!

Før du laster ned demoen, ta en titt på systemkravene nedenfor.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Minimum System Requirements:

CPU: Pentium 4 2.4GHz Single Core processor

System RAM: 1GB

Video Card: Direct X 9.0c compliant video card with 128MB RAM (NVIDIA 6600 or better/ATI X1300 or better, excluding ATI X1550).

Sound Card: 100% direct X 9.0c compatible sound card

Hard disk space: 8GB free space

 

Recommended System Requirements:

CPU: Intel Core 2 Duo processor

System RAM: 2GB

Video card:

DX9: Direct X 9.0c compliant video card with 512MB RAM (NVIDIA GeForce 7900 GT or better)

DX10: NVIDIA GeForce 8600 or better

Sound Card: Sound Blaster® X-Fi™ series (Optimized for use with Creative Labs EAX ADVANCED HD 4.0 or EAX ADVANCED HD 5.0 compatible sound cards)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...