Gå til innhold

Demo av BioShock (PC)


Anbefalte innlegg

Bioshock er så knallbra at det definitivt fortjener å bli kjøpt. Husk at hvis dere piratkopierer tas det vekk en del av pengene som utviklerne i dette tilfellet har gjort seg fortjent til.
syns de klarer seg bra på det de får jeg. Hvis Bioshock, Crysis og Spore er resultatet av en "skrantende" bransje, er jeg en kukksuger fra Guatemala.

9376915[/snapback]

 

De store spillbransjene klarer seg nettop pga at de er store. Men ingen tenker på at det er mange andre, feks nye, mindre selskaper som tar mye større skade.

 

Fortsetter det sånn, ender man opp med kun et par giganter som bestemmer. Mange gode ideer og nytenking kommer aldri opp til overflaten pga dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5432143541

Hva slags skjermkort har du? Prøv verify integrity på steam..

Her ser du om du har SM3.0

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

psbio.jpg

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar

Jeg syns at 2gb med ram var litt lite i dette spillet. Merken småhakking innimellom. Ikke GPU hakking men rendrering og alt som har med cpu og ram og gjøre. Tror jeg skal skaffe meg 2 gb til! Måtte skru av det force global lightning eller hva det heter for å få kjørt det uten den irriterende småhakkingen! :)

Lenke til kommentar
Jeg syns at 2gb med ram var litt lite i dette spillet. Merken småhakking innimellom. Ikke GPU hakking men rendrering og alt som har med cpu og ram og gjøre. Tror jeg skal skaffe meg 2 gb til! Måtte skru av det force global lightning eller hva det heter for å få kjørt det uten den irriterende småhakkingen! :)

9433421[/snapback]

 

Vil bare si at det også kan hjelpe med quadcore :) Jeg har rimelig likt oppsett som deg, men med en Q6600 @ 3.2 istedet. Jeg merker ikke denne småhakkingen du snakker om, og jeg ser at cpu-bruken ligger på ca 55-60% når jeg spiller. Altså mer enn 2 kjerner benyttes fult ut. Er nok ikke noe epokegjørende stort, men akkurat nok til å nyte spillet med alt på det skjønneste ;)

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor det småhakker innimellom :ermm: Dumt å ikke kunne nyte et sånn spill fullt ut. Men har hatt noe kluss med HDD i det siste så kan være dette, hvis det har seg sån at 2gb er mer enn nok!

9439133[/snapback]

 

Harddisk feil/ korrupte filer kan lage hakking uten å krasje maskinen. CHKDISK finner dem ikke alltid. det kan hende du må bruke et annet diskprogram (se på produsenten's webside). Ellers kan du også ha "memory leaks" et sted. Vanskelig å gjøre noe med sistnevnte uteom å reboote.

 

Reboot/Reinstall etc. Skaff de siste driverne. Det ble sluppet en betadriver spesifikt for dette spillet. Jeg har 8800GTX kortet og jeg bruker drivern uten problemer.

Lenke til kommentar

Det er akkurat det problemer mitt er! Det hakker men maskinen kræsjer ikke!! Skal prøve med en annen HDD og rapportere tilbake om det er noe endring! Hva betyr memory leaks? :blush:

 

Har ikke tenkt til å ødelegge denne tråden med så mye off-topic. Legg svarene til problemer her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=826510&hl=

Endret av AndersdD
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...