Gå til innhold

Demo av BioShock (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Demo er fy-fy, her skal spenningen holdes til Fredag, pre-loading as we speak. Varmer opp med gode gamle System Shock 2 i stedet  :)

9332294[/snapback]

/agreed. Fikk nettopp mail fra absoluttspill.no. Collector's edition, som jeg har bestillt, kom på lager i dag og de sender det i morgen. Så da er det her før helgen :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Jeg vet at dette er standardspørsmål, men: Vil pc'n min klare å kjøre dette spillet? Jeg sitter og er litt bekymret for dette..

 

Xp 3000+

1,5 GRam

X800 XT

XP

 

:)

Lenke til kommentar
Får fortsatt opp en hjelpe-side.

Hvordan fant du fram til den?

Tror det holder med en vanlig link til ati.com i artikkelen.

9332651[/snapback]

Har redigert den posten og endret til direkte link til hotfixen.

 

hva gjør den ekstra driveren bedre?

9333162[/snapback]

Den skal fikse følgende symptomer

Users may experience stuttering with Preload, Missing/black surfaces and/or display corruption.

Jeg vet ikke om det er ytelsesforbedringer med fixen. Men det kan vel neppe skade å prøve.

Endret av dofferneo
Lenke til kommentar
geforce 6600 er et nyere kort enn radeon 9800, og har pixel shader 3.0 som ikke 9800 har og som kreves av BioShock

9330910[/snapback]

 

Jepp. Radeon 9800 Pro kjører spillet, men grafikker er så b0rken at det ikke er spillbart. Jeg ser flammer, men ikke vann. Syntes likevel at det hakket mindre her enn på en 3,6 GHz Pentium 4 med GeForce 7600 GS, så jeg har håp om at det vil gå noenlunde greit på en 2 GHz Venice med et mer moderne kort.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...