Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt ok. Fargene til Inter, og deres drakter har jeg alltid likt. (Rent bortsett fra at stripene deres er på langs, da).

 

Enten er fargene her feil, eller så er de feil hos deg. Det ser da unektelig ut som lilla og svart? Inter har blå og svart. For øvrig helt greie bortedrakter, langt ifra fine, men heller ikke så fryktelig stygge.

Lenke til kommentar

Nei men det var da fært da ... blå, lilla, samma det vel. Synes blåfargen til Inter har tendert mot lilla en god stund jeg. Poenget mitt er at dyp blått/lilla sammen med sort er fine greier. Litt bredere striper, på langs, så hadde det vært knall.

Men egentlig vil jeg helst tilbake til draktene fra gamle dager. 70-tallet. Med gult og blått på bortedrakta.

Lenke til kommentar

Vi har visstnok trukket oss fra en eventuell M'Vila-overgang til tross for at alt skal ha vært i boks. Grunnen skal være oppførselen hans både på banen og under forhandlingene. Synd å "miste" en så talentfull spiller, men Wenger vet nok hva han gjør. Dette viser i det minste at vi er på utkikk etter en defensiv midtbanespiller, og at vi har penger å bruke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, da er andre Sissoko Muhammed som vel er i PSG. Lite sannsynlig med andre ord.

 

For noen sesonger siden var vi jo også linket til en ung franskman. Hmm... Matuidi! For ikke å snakke om Chantome, men disse to er også PSG.

 

Tror Capoue er mest sannsynlig, men Wenger kan jo finne på å finne en fyr fra Indokina som kommer rett inn på førstelaget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...