Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

@Maefteda - Robinho har da hatt en ganske god karriere så langt? 1 mål hver 3 kamp for Milan. Bedre stats enn han hadde i Real.

Var ikke ment som noen kritikk av verken Neymar eller Robinho egentlig. Tror Neymar hadde vært fornøyd med en karriere som Robinho jeg, men $71 mill er altfor altfor mye.

 

Jeg tror - med all respekt - ikke at Neymar vil være fornøyd med en karriere som Robinhos. Det bør han heller ikke være. Robinho har for all del hatt en god karriere, men han har aldri tatt steget helt opp på øverste nivå. Jeg er overbevist om at Neymar etter et par år i europa vil nevnes blant de aller beste angrepsspillerne i verden. Han er et fenomen.

 

Du kan spare på dette innlegget.

______________________________________

 

Jeg er en fan av Cazorla, så det ville blitt gøy å se han i Premier League, selv om det da blir for dere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Walcott over Chamberlain og Gervinho over Podolski på kanten. Sistnevnte er ingen kantspiller og tror han ville blitt helt usynlig for oss her.

Ser for meg at Podolski vil bli veldig isolert som enslig spiss mot lag som parkerer bussen. Giroud er et mye bedre alternativ i slike kamper. Jeg vil enten se Podolski og Giroud i tospann på topp, eller førstnevnte i en Walcott-aktig rolle hvor han bidrar i det oppbyggende spillet, samtidig som at han bruker farten sin til å true bakrommet og være et mål for gjennombruddspasninger. Hvis han skal starte alene på topp, bør det være i toppkamper, som jeg skrev i hjørnet mitt for en liten stund siden.

 

Jeg liker også godt å ha en angrepsspiller på den ene kanten og en kreativ midtbanespiller på den andre. Derfor vil jeg helst ikke at to av Walcott, Podolski og Gervinho skal spille samtidig på hver sin kant. En av dem på den ene kanten og en av Chambo og Cazorla på den andre kanten er i mine øyne optimalt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Arsenal keen to sign winger Santi Cazorla from troubled Málaga

 

og:

 

@DarrenArsenal1:

Arsenal in discussions with Walcott agents over extension

 

To svært troverdige kilder. Det mest interessante er at Malaga "må" selge Cazorla innen 31, juli, altså neste tirsdag. Fantastisk om vi får ham inn så tidlig.

Bare for å presisere: Malaga vil kun selge dersom den finansielle situasjonen ikke er løst innen 30. juli.

 

Da er det bare å håpe på at Malagas situasjon ikke blir noe bedre.

 

 

Det som er så bra med å ha både Podolski og Giroud er at vi nå faktisk har to gode spisser å velge mellom. Håper at Wenger vil rullere på dem, alt ettersom hvilket kampbilde vi forventer oss.

Lenke til kommentar

"Problemet" med Malaga er at eieren plutselig kan bestemme seg for å spytte inn litt cash så er alt løst. Tror ikke denne overgangen går i orden nettopp pga dette.

 

Man kan tenke seg at sjeiken venter til siste minutt før han foretar seg noe for å få en slags "heltestatus". I følge rapporten så forholder Malaga-fansen seg helt rolig til situasjonen.

Lenke til kommentar

Dette hadde vært fantastisk. 2 relativt store navn inn (Podolski & Cazorla) pluss toppscorer fra Ligue 1.

 

Da er det bare å bli kvitt litt daukjøtt: Arshavin, Squillaci, Bendtner hvertfall. Samt signere Walcott på ny kontrakt.

 

Ønsker meg så en DM og en høyreback, men ser ikke helt for meg at det skjer. Spesielt etter at Wenger sa at vi har nok b2b/DM. Muligens får vi en høyreback. Spent på hvor Wenger tenker seg at Cazorla skal spille. Midtbanen? Venstrekant?

Lenke til kommentar

Enig, men han er engelsk, forholdsvis ung enda, vært i klubben lenge og er vår beste option på høyrekanten.

 

85k i uka er selvsagt mye, men hadde han spilt i Chelsea eller City hadde han lett fått 150% av det. Det er bra at vi beholder spillere som er faste i laget. Det eneste skumle er hvor mye han vil kreve om 2 år igjen.

 

http://www.football365.com/premier-league/7930093/Malaga-play-down-Cazorla-talk

 

But Malaga have told Sky Sports that they are not in the market to sell their star man.

"Cazorla is not for sale, we do not talk about rumours in the press and our plans are not to even negotiate his exit," a source is reported to have said.

 

/rimshot

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Noen som fikk med seg hva han skrev?

 

BBC Sport ‏@BBCSport

Arsenal midfielder @Frimpong26AFC has been charged with improper conduct following recent comments on Twitter.

 

The 20-year-old has until 16:00 on July 27 to respond to the charge, which likely refers to a tweet in which he called a rival Tottenham fan a "Scum Yid".

Frimpong had posted the message "if you going church today Pray For me Giving today A Miss", to which the Spurs fan had replied "I prayed you break your arms and legs".

That comment drew the tweet in question from Frimpong. The term 'yid' is considered offensive by many towards Jewish people but some Tottenham fans have embraced the name due to the considerable number of Jews that support the club.

Lenke til kommentar

Pause i kampen mot Malaysia. Vi ligger under 1-0. Vi har vært mildt sagt elendige. Vet det er preseason, men forventer mer. Mye mer. Midtbanen er helt på gjordet. Ingen kreativtet og alt stopper opp på 30 meter. Chamakh har 1 god involvering, men det er det. Gervinho har for det meste gått seg fast. Coquelin totalt usynlig. Diaby ok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...