Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har fulgt med på utviklingen til Joel Campbell forresten? Han er vel nå nettop fyllt 20, og burde være i nærheten av førstelaget ...

 

Imponerte ikke akkurat i Lorient. Skal på utlån til Real Betis denne sesongen. Arsenal regnet vel med at han skule få arbeidstillatelse denne sesongen, men det skjedde altså ikke. Antagelig må han ha 3 sesongen i spania før han får det, med mindre han spillere 3/4 (ca) av landskamper de siste årene (3?)

Lenke til kommentar

I morgen(lørdag) så spiller Arsenal i Markus Liebherr cup mot Anderlecht klokken 18:45 etterfulgt av Southampton klokken 20:00. Det som er spesielt er at det kun spilles 45 minuter per kamp.

 

Blant annet får man sett Chuks Aneke og Kyle Ebecilio, M'baye Niang, Kyle Bartley(som er blitt flyttet opp til førstelaget for kommende sesong), Damian Martinez m.f.

Lenke til kommentar

Pålitelige folk på Twitter sier at vi er interesserte i Ganso, som vil koste rundt £17m. Det går også rykter om at RvP vurderer å signere ny kontrakt.

 

Szczesny

Sagna - Koscielny - Vermaelen - Gibbs

Arteta - Song

Chambo - Ganso - Podolski

van Persie

58667181.jpg

 

 

 

Kommer det noe i hjørnet ditt snart, Le Prof?

Lenke til kommentar

Må bare beklage manglende aktivitet i den tråden. Grunnen er at jeg knapt har vært hjemme de tre siste ukene, samt at den gamle PCen min var så herpet at jeg ikke orket å skrive lengre innlegg på den. Nå har jeg endelig fått meg ny PC, så forvent et innlegg innen et par dager. Forhåpentligvis kommer det i kveld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vært på fest. Noen som kan oppsummere dagens kamper?

Vi slo Anderlecht 1-0 etter et bra innlegg av Jenkinson som ble styrt inn av Lansbury. I Southampton-kampen slapp vi inn det første målet, før Gervinho tok en "Henry" og utliknet etter å ha dribblet seg inn fra venstrekanten. Da det ble blåst for full tid, var vi allerede garantert pokalen siden tap på straffekonk gir ett poeng, men av en eller annen grunn kjørte vi på med straffekonk likevel. Den tapte vi 5-4, så vidt jeg husker. Kampene ble ikke streamet, så jeg vet ikke hvilke spillere som utmerket seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig spent på hva Wenger foretar seg mtp midtbanen denne sommeren. Ryktes at Rosicky ike blir klar til sesongstart. Fra før vet vi at Wilshere ikke er klar og Ramsey skal spille i OL.

 

Dermed har vi bare Arteta og Song som er klare førstevalg.

 

Slapp av. Vi har jo Diaby. Han er som en ny signering.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...