Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Ballen treffer hånda, det ser man tydelig den siste reprisen.

 

Men, reprisen fra kameraet som sto bak han som slo frisparket, ser man at Ade slenger hånda framover ca 20-30 cm foran sitt eget hode, og bevegelsen der - at han slår mot ballen - , kombinert med at vi ser at den treffer hånda fra en annen vinkel, gjør at for meg er det soleklar hands.

 

Allikevel latterlig vanskelig for dommeren å se :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ballen treffer hånda, det ser man tydelig den siste reprisen.

 

Men, reprisen fra kameraet som sto bak han som slo frisparket, ser man at Ade slenger hånda framover ca 20-30 cm foran sitt eget hode, og bevegelsen der - at han slår mot ballen - , kombinert med at vi ser at den treffer hånda fra en annen vinkel, gjør at for meg er det soleklar hands.

 

Allikevel latterlig vanskelig for dommeren å se :)

Det er helt sant. Jeg klandrer ikke dommeren for målet. Det er jo vanskelig å se hva som skjedde selv ut i fra enkelte repriser.

 

Til Arsenalduden som mente vi ble rundspillt: Hæ? Var en helt jevn kamp. Dere var hakket bedre i første omgang. Vi var best i andre.

Lenke til kommentar

Hva? Mener du at dere ikke ble rundspilt i første omgang? Det var jo nesten som å se de første 20 minuttene mot Liverpool på tirsdag i reprise.

 

Og dette mener jeg oppriktig, det har ikke noe å gjøre med at jeg er Arsenal-supporter. Om det hadde vært omvendt ville jeg sagt nøyaktig det samme. :thumbup:

Lenke til kommentar

arsenal spilte en bedre kamp enn oss (utd fan) i går men vi hadde matchvinnere og dere fortjente ikke seier pga. litt juksing med hands mål og adebayor som prøver å drepe anderson og får gult så kan ikke få karantene en gang siden han fikk kortet, utrolig dumt

Lenke til kommentar

Off, så utrolig frustrerende å se Adebayor bomme på så gode sjanser som han har gjort dem siste kampene. Syns vi har vært veldig uheldig i det siste.

Van der sar hadde jo mere enn nok med å redde avsluttninger fra egne forsvarere i den kampen. Var nok ikke helt forberedt på den harde Rio sendte mot han. Og den taklinga til Ade så du kom lenge før han slang seg ned, og prøvde å klippe Anderson i to, ufin takling.

Lenke til kommentar

Da virker det som at Flamini og Hleb forsvinner til sommeren. Hleb vil viistnok ikke være i klubben lenger pga at vi ikke vant noe i år heller. Flamini krever mer lønn, noe Wenger ikke vil gi ham. Tragisk...

 

Kommer nok til å slite mer neste sesong enn det vi har gjort i år. Wenger har også sagt at han kun kommer til å kjøpe 1 spiller.

Lenke til kommentar
Da virker det som at Flamini og Hleb forsvinner til sommeren. Hleb vil viistnok ikke være i klubben lenger pga at vi ikke vant noe i år heller. Flamini krever mer lønn, noe Wenger ikke vil gi ham. Tragisk...

 

Kommer nok til å slite mer neste sesong enn det vi har gjort i år. Wenger har også sagt at han kun kommer til å kjøpe 1 spiller.

 

kilde?

Lenke til kommentar

Bayern München er visstnok interessert i både Hleb og Flamini, leste noe om en slags byttehandel med Schweinsteiger. Men dette er nok mest sansynlig stort sett tomme rykter vil jeg tro. Håper Schweini blir i Bayern, han har begynt å vise til gamle takter i det siste :) Men både Hleb og Flamini er klassespillere, hadde ikke gjort meg noe å se de i Bayern, selv om jeg har andre spillere høyere opp på listen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...