Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hjemmedommer, ingen kan motsi meg. Hadde en Man.U kompis hos meg, han sa at Man.U var litt heldig med dommer. Men ellers har Arsenal dessverre rotet det bort sjølv, Ade er tragisk foran målet.

 

Jeg er enig der. Tenk hvis ikke Eduardo hadde blitt skada, hvor hadde vi vært på tabellen nå? Jaja, sånn går det vel egentlig ikke ann å tenke. Jeg håper bare Wenger skaffer oss litt bredde til neste sessong.

 

Må bare si at Song (og selvfølgelig Walcott, men det sier seg selv) er en mann for fremtiden, han er god nå, tenk hva Wenger kan gjøre med han i løpet av 1-2 år :dribble:

Lenke til kommentar
Hjemmedommer, ingen kan motsi meg. Hadde en Man.U kompis hos meg, han sa at Man.U var litt heldig med dommer. Men ellers har Arsenal dessverre rotet det bort sjølv, Ade er tragisk foran målet.

 

Hjemmedommer? Derfor Adebayor ikke ble utvist eller? Derfor målet til Adebayor ikke ble annulert eller? Latterlig, jeg ler høyt.

Lenke til kommentar

Nightkeeper, jada... Utvist? Ta av Man.U briller, takk. Gult kort var fair det.

Man.U skulle ha fått flere gule kort, stoppet flere ganger kontringene til Arsenal.

Man.U var ikke engang bra idag, de var slappe. Dommeren og en god margin flaks har reddet dem.

 

Jeg sier ikke at Man.U er dårlig, men de var ikke bra idag som de pleier å være.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Fox: Kan du ta å svare meg på en ting, mener du at 0-1-målet ikke var hands? Siden du mener at dommeren har kun dømt for united :).

 

Uansett, arsenal var veldgi gode i dag. United var også veldig gode spør du meg - aggressiviteten fra begge lag fører til at ballen ofte ble mistet.

 

Fantastisk kamp var det, jeg storkoste meg og var sykt nervøs på samme tid. Klassisk oppgjør :).

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Nightkeeper, jada... Utvist? Ta av Man.U briller, takk. Gult kort var fair det.

Man.U skulle ha fått flere gule kort, stoppet flere ganger kontringene til Arsenal.

Man.U var ikke engang bra idag, de var slappe. Dommeren og en god margin flaks har reddet dem.

 

Jeg sier ikke at Man.U er dårlig, men de var ikke bra idag som de pleier å være.

 

"Man.U-briller"? Hehe, jeg er vel en av de mest objektive fotballsupporterne på dette forumet, prøv bedre neste gang.

 

Adebayor klipper ned Anderson bakfra ved å låse bena til Anderson, kunne fort knekt noe der. Soleklart rødt kort.

 

Nei, "ManU" var selvsagt ikke bra idag....

Lenke til kommentar

Jepp, uten tvil et klassisk oppgjør og kampen kunne også vippet til Arsenals fordel. Synd Rio og Brown ikke puttet på sjansene sine. Gallas er uheldig som lager straffe (hvor mange straffer i mot har vi fått den siste tiden?), mens frisparket til Hargreaves er klasse og uttagbart for Lehmann, som forøvrig hadde noen fantastiske redninger og viser at han er en bedre keeper enn Almunia. Hadde han oppført seg bedre mot #24 hadde han nok stått i mål fast ut sesongen. VDS i andre enden var også sinnsykt god, rett og slett matchvinnende. Hleb og Clichy er Arsenals beste spillere denne kampen, og Theo hadde nok et friskt innhopp, men det er på tide å innvolvere han fra start snart.

 

Vil avslutte med å si at det ikke er verdens ende for meg at United vant i dag, for vi fikk en morsom og fartsfylt kamp, og personlig mener jeg at det er bedre at Man Utd vinner ligaen foran Chelsea.

Lenke til kommentar

Vi ble på INGEN måte reddet av dommeren. Det er pisspreik. Dere gikk opp i ledelsen pga dommeren. Alle målene til United var korrekt dømt.

 

Vi var litt heldige, ja. På samme måte som det hadde vært et ganske heldig utfall for dere å vinne denne kampen. Den var jevnspillt og kunne fort gått begge veier. Men når dere ikke klarer å ta vare på en ledelse i mer enn 5 min så blir det gjerne slik.

Lenke til kommentar

Hadde et ørlite håp om Arsenal seier i dag. Med kun 3 poeng mellom United og Arsenal, kunne det blitt en veldig spennende sluttspurt, hvor både Chelsea og Arsenal faktisk ville hatt muligheter til passere United. Når dette ikke skjedde, håper jeg dere fortsetter med å tape poeng, så kanskje vi heller kan stjele 3. plassen fra dere... ;)

Lenke til kommentar

Det var hands. Men jeg mener faktisk ikke den skal avblåses. Adebayor prøver jo tydelig å beskytte seg mot van der Sar. Kunne fort blitt sendt ut en rett høyre fra keeperen der. Han ville uansett scort med hodet sitt, den lange mannen.

 

Arsenal var best i dag, lover godt foran neste sesong. Først spiller vi ut Liverpool, deretter Manchester United. Synd at vi har marginene mot oss konstant og en noe urutinert tropp og en klønete kaptein.

 

Proud to be a GOONER! (takk)

Lenke til kommentar
Var det hands? Eller var det ikke hands? Eller, sagt på en annen måte, treffer ballen hånda til adebayor eller ikke?

 

Jeg vet hva jeg så, men jeg lurer på hva dere synes.

Egentlig litt usikker. Han stikker jo fram hodet der, så det er ikke utenkelig at ballen kun treffer pannebrasken... Uansett, utrolig tåpelig å komme opp med hendene der! Det ville jo blitt mål uansett!

Lenke til kommentar
Det var hands. Men jeg mener faktisk ikke den skal avblåses. Adebayor prøver jo tydelig å beskytte seg mot van der Sar. Kunne fort blitt sendt ut en rett høyre fra keeperen der. Han ville uansett scort med hodet sitt, den lange mannen.

Van der sar er jo langt unna han da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...