Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Og intervjuet er gjort (les: Fabrikkert) i en mindre seriøs spansk avis :p.

 

Jepp. Tror ikke det er mange utenom Villa selv om vet hva han vil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig underholdene kamp :D Lenge siden jeg har sett den gløden i spillerene som jeg ser nå.

 

Jeg må si at Gilberto har spilt en veldig god kamp i dag, spesielt mtp. de andre kampene i sessongen. Dog, målet hans var en smule flaks :thumbup:

 

Fortsetter dette i 2. omgang, så tror jeg det kan bli et herlig resultat ;)

Endret av stizzen
Lenke til kommentar

Absolutt. Bør bli utestengelse. Må også si jeg er møkklei av profesjonelle fotballspillere som legger seg ned og vrir seg i smerte for den minste ting. Det er flaut å se på.

 

Antakelig er Hleb lei av å bli konsekvent sparket ned bakfra. Det må jo være helt forferdelig, og jeg kan ikke klandre ham hvis han velger Italia eller Spania. Det er en forferdelig tendens i England der spillet skal være så røft. En hard takling der motspilleren ikke har mulighet i det hele tatt til å nå ballen, blir jo applaudert som "bra innsats". Latterlig at ikke dommerne slår ned på det. Hvor mange ganger ble for eksempel Robin van Persie sparket ned bakfra mot Reading? Det var mange. Og resulterte kun i to gule. Burde vært mange flere.

Lenke til kommentar

I Italia vil jeg vel ikke akkurat si at forsvarerene er noe snille i taklingene heller. Det er mange albuer i ansiktene på hverandre i Italia.

 

Det er fint at nivået i denne tråden holder seg på et så høyt nivå, mens vi i United tråden er 2 og 3 åringer som krangler med hverandre, men jeg må si det er fint å faktisk kunne diskutere klubben man elsker og ikke bare sitte og skrive kjedelige innlegg som de fleste i Chelsea, Arsenal og Real Madrid tråden blir.

Lenke til kommentar

Hleb får 3 kamper, som forventet.

 

Nå gjenstår det å se om han faktisk vil bort. Juventus har erklært sin interesse for Flamini også nå. Håper virkelig at Mathieu signerer ny kontrakt, for han har faktisk kun 8 dager igjen for å svare.

 

Så hvem skal erstatte Flamini og Hleb hvis begge to blir solgt? Jeg vet ikke om Walcott er klar til å spille fast neste sesong, og Eboué er helt utelukket. Diaby kunne jo prøvd seg som Flaminis erstatter, men han er kanskje litt vel offensiv? Denílson er et annet alternativ, men han er for lik Cesc. Song imponerte i Afrikamesterskapet, men virker som Wenger velger å bruke ham som midtstopper. Nei, jeg aner ikke. Håper begge blir i hvert fall.

Lenke til kommentar

Forresten, var det noen som så Asnl Res. v West Ham res. i går kveld? 16 år gamle Jack Wilshere imponerte voldsomt med en super assist og et kanonmål. I tillegg spilte han en veldig bra kamp overall med gode vendinger og pasninger. Minner meg veldig om Joe Cole og Hleb i spillestilen. Kanskje vi har en (langsiktig) erstatter for Hleb, hvis han velger å dra? :D

 

Video fra kampen

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...