Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Arsenal spilte og spiller bra angrepsfotball og jeg var rimelig sikker på at dere kom til å score på Anfield. Det så vi fra første minutt. Dere burde definitivt startet med Walcott og jeg takk Wenger for at han benket ham.

Lenke til kommentar
Fokuser heller raseriet ditt på dommeren, Fox. Mange spillere i denne verden hadde gjort det samme som Babel i den situasjonen. Men det var helt ufattelig at han blåste for straffe. Og hva Liverpoolsupportere angår så skjønner jeg dem litt, de er tross alt i jubelrus.

 

 

De anklager på oss alle(alle klubber som finnes) for filming for faen!!!!! Så filmet de igjen og igjen, spesielt Torres.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Torres er en gud med fotballen i bena og spiller fotball, i motsetning til mange andre spillere. Dommerstanden kan tørke seg i ræva frem til videodømming blir lovlig; dette var pinlig dømming.

 

Senderos må ha noe intervalltrening eller forsvinne, på begge målene er han for treg oppe i situasjonen og kommer på etterskudd.

 

Likevel synes jeg Arsenal spiller god angrepsfotball til tider og følger godt med. Synd marginene (som alltid) aldri er på vår side og ført Arsenal videre.

 

Som stor Arsenal-fan håper jeg nå Barcelona vinner. Orker ikke et engelsk lag med CL-trofeet, spesielt ikke Manchester da de kan sitte igjen med både CL og PL.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg synes han har spilt greit i tidligere kamper jeg har sett ham, men i dag var han elendig. Han burde helt klart blitt byttet ut, men Arsenal har vel litt skader i den bakre firer. Dessuten er han litt på vei unnskyldt med tanke på at Torres ikke akkurat er lett å markere.

Lenke til kommentar
Fokuser heller raseriet ditt på dommeren, Fox. Mange spillere i denne verden hadde gjort det samme som Babel i den situasjonen. Men det var helt ufattelig at han blåste for straffe. Og hva Liverpoolsupportere angår så skjønner jeg dem litt, de er tross alt i jubelrus.

 

 

De anklager på oss alle(alle klubber som finnes) for filming for faen!!!!! Så filmet de igjen og igjen, spesielt Torres.

 

 

:!:

Lenke til kommentar

Fox: Jeg vet at du sikkert var ordentlig skuffa rett etter kampen, så jeg kan skjønne noen av uttalelsene dine. Må likevel få kommentere dem da de er rimelig langt ute på jordet, men jeg setter det i spoiler så kan du velge om du vil lese det eller ei.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Her var Liverpool faen meg helt patetisk!!!!!!!!!!!!! Filming for faen! Jeg har aldri likt Chelsea men skal heie på dem, for Liverpool fortjener det ikke... TWAT You see.

Altså, no offence mot deg, jeg har egentlig alltid oppfattet deg som en relativt grei fyr her inne (nå har jeg hengt ekstremt lite i denne tråden da, kan ikke huske at jeg har postet her før engang), men jeg skjønner ikke hva i allverden du driver med i de postene du har postet etter kampen. Liverpool var patetisk? Liverpool har jo ingenting med dette å gjøre, det er dommeren du må angripe! Babel filmer IKKE, sier du det så vet jeg knapt hva jeg skal tro om deg. Det finnes faktisk en mellomting mellom klare straffespark og filming, og det der er så langt ifra filming som det går an. Ikke faen om jeg går med at det kan kalles filming, og jeg er så inderlig lei av folk som skriker filming bare fordi en straffe er uklar. Det går faktisk an å gå ned i dueller uten at man prøver å filme, og uten at det trenger å være straffe. Hele min mening om straffesituasjonen kan du lese her så slipper jeg å gjenta meg selv. Der kan du lese at jeg på sett og vis er enig i at det sannsynligvis ikke var straffe.

 

At du snakker om Liverpool-spillere og hvordan de kan juble for noe som kanskje ikke var straffe ... Oh, come on! For både supportere og spillere har den situasjonen absolutt ingenting å si når man scorer et så viktig mål, man er jo i fullstendig gledesrus. Du er jammen ikke en supporter av et lag hvis du stopper opp og sier "hei, dette kan vi da ikke juble for?" på en slik scoring. Så er det jo da som sagt langt ifra filming også, men straffe var det nok ikke. Og en annen ting; har Arsenal ALDRI filmet? Aldri jublet for noe som egentlig ikke burde vært mål? Sorry mac, men du er ekstremt langt bak mål i uttalelsene dine. Ekstremt langt bak også.

 

Arsenal-filming - eksempel 1

 

Tok bare de to første jeg fant på YouTube. :)

 

Jeg skjønner heller ikke utsagnet om at våre supportere er så ille. De er ikke verre enn Arsenal-, Chelsea- eller Man Utd-supportere. Cluet er jo bare at for dere så er ikke deres egne supporters oppførsel like plagsom og provoserende som når det er rivaliserende fans, mens andre derimot ser på det på en annen måte. Jeg for min del skjønner ikke hvorfor dere blir provosert av at noen er glade for egne lags prestasjoner. Dere snakker om at vi tror vi er verdens beste osv., men slike uttalelser kommer kun i gledesrus og det samme gjelder samme vei uansett. At dere tar dere nær av dét er nå beyond me, men ... Som sagt så henger ikke jeg noe i denne tråden (før i dag) så jeg vet ikke hva dere skriver, men jeg får jo ikke akkurat et godt inntrykk av deg, for eksempel, i dag. Men jeg kan jo ta et eksempel i Man Utd-fansen, der flere (merk: ikke alle, dette er viktig å understreke) foran hver kamp sier at det skal vinnes med 4-5-6 mål og blir ikke fornøyde ellers. Jeg tar meg ikke nær av det, og synes egentlig det bare er fint at de har en (noe overdrevent :) ) tro på laget sitt.

 

Ellers vil jeg bare takke for to ekstremt tette og åpne oppgjør (eller fire) , og for den syke spenningen. Jeg er selvfølgelig sjeleglad for at vi slo dere ut, men dere skal ha cred for et utrolig godt forsøk, og når det er så vidt Liverpool greier å tukte dere i CL, har dere gjort det bra. ;)

 

Jeg håper dere vinner Premier League.

 

Cheers.

Lenke til kommentar
"Over the two games this is hard to swallow. The big decisions over penalties in both matches have gone against us. It is difficult to take, the players in the dressing-room are very down because they believe week after week the decisions are going against them.

 

Må sei eg forstår spelarane veldig godt. Gang etter gang i det siste har dei store avgjerelsane gått i mot oss. Det skjedde soklart igjen i dag. At vi klarte å ryke ut mot ett lag beståande av høgst middelmådige spelarar (med hederlige unntak i Gerrard, Torres og tidvis Mascherano) forstår eg ganske enkelt ikkje. Fortjent var det i alle fall ikkje. Håpar for all del Chelsea, ManUtd, Barca eller kven som helst grusar Liverpool seinare i CL.

Lenke til kommentar

 

Her ble jeg igår rett og slett forbannet fordi Liverpool går rundt og sier "Det vi gjorde mot Hleb var ingen ting, vi rørte ham ikke en gang. Men Babel ble skikkelig dratt ned, det var riktig." Lukter vi dobbelmoral her?

 

Det kan ikke være vanskelig å være mann? Stå fram og si "Ja, straffen var ikke fortjent mens deres skulle dere ha fått."

 

Tillegg så jeg i flere steder at dere(supporter) jublet da Flamini måtte gå ut av banen, er det ikke moralsk forkastelig å juble sånt?

 

1+1+1+1+1+1+1+1+1 blir for mye til slutt, derfor er jeg drittsur på Liverpool og vil være det i en god stund. Jeg kan ikke sette meg ned og føle at det er Liverpool som fortjener, ikke Arsenal. Ikke etter begge kampene, jeg føler at det var unødvendig med kampene når det så ut som at begge kampene var allerede dømt av dommerne før disse kampene startet.

 

 

 

Men til sjuende og sist er jeg fortsatt mann og får bare si takk for kampene og gratulerer.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Begge lagene spiller tidvis godt, er ikke mye annent å si enn at Arsenal ble rompekjørt av begge Peterene i begge kampene, vi skulle hatt straffe, Liverfool skulle ikke hatt straffe, blir nesten for dumt å si at Arsenal hadde vunnet om dommerne hadde hatt en viss peiling på hva de drev med, selvom dette er et faktum, vi hadde gått videre:) Men gratulerer til Liverfool, de spillte godt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det kan ikke være vanskelig å være mann? Stå fram og si "Ja, straffen var ikke fortjent mens deres skulle dere ha fått."

 

Jepp, vi er alle kvinnfolk som ikke sympatiserer med laget ditt :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nei, jeg synes bare Fox ordlegger seg elendig. I mine øyne er begge situasjonene straffe. Situasjonen med Hleb var klarest. Synd ikke jeg er dommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...