Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jack Wilshere er nok ett stort talent. Forhåpentligvis får vi se han spille i carling cup til neste sesong, sammen med Nordtveit og Brazite. Men når det er snakk om unge talenter på Arsenal er listen så lang at man kan bli svimmel. Fran Merida, Carlos Vela, Gilles Sunu og Mark Randall kan også bli veldig spennende å følge med på til høsten. Vela kan vi vel også vente oss å spille i PL.

Lenke til kommentar

Stemmer det, han har spilte rundt 30 kamper for Osasuna denne sesongen og scoret 8 mål eller noe sånt, fra venstrekanten. Veldig spennende. Håper han klarer å venne seg til PL og Arsenal raskest mulig, for vi trenger virkelig dekning for Rosicky.

 

I følge Peter Hill-Wood har Arsenal tilbudt £50,000 i uka til Flamini, og selv om det spekuleres om at Juve har lagt £10,000 mer på bordet, så er tilbudet vårt mer enn godt nok etter min mening. Velger han Juventus så får han ha lykke til i Italia, men da svikter han lagkameratene, Wenger og ikke minst fansen. Blir spennende å se hva det blir til.

Lenke til kommentar

Har det vært snakk om ein overgang for Fabregas? Det har ikkje eg høyrt noko om. Berre at han vart spurt om si framtid etter ein kamp.

 

No må fokuset rettes mot Derby. Eg håpar vi får sjå mange unggutar. Wenger har jo gitt uttrykk for at han vil gjere bytter. Som for eksempel Fabianski i mål. Kanskje til og med Wilshere får sitte på benken ein kamp?

Endret av Faces Down
Lenke til kommentar

Er ikkje Gazetta rekna som en italiensk vri på spanske Marca? Med andre ord, ikkje særleg truverdig.

 

Eg har kun høyrt at Flamini vil bli i klubben, håper berre han gjer sitt ytterste for å få ein god avtale. Synes det ville vore rart om han søker nye utfordringar så tidleg i karriera si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...