Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele førsteomgangen og deler av andreomgang var bra etter min mening. Urealistisk at vi skal spille som de første 25 min resten av kampen, spesielt når det blir 2-0 så tidlig. Jeg tipper flere av poengene som blir sanket denne sesongen vil ligne mye på dette, der vi har kvalitet nok til å få uttelling i viktige faser av spillet, men mangler kapasiteten til å dominere gjennom hele kampen. Det gjør også at flere av kampene der vi er favoritter vil virke mye jevnere enn oddsen tilsier. Ikke overraskende siden laget er veldig ungt og fortsatt er et godt stykke unna det det er tenkt å være. 

Fortsatt mye å jobbe med, men nå er det i det minste et tydeligere fundament å bygge videre på. Nok et steg frem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Er Ramsdale så god som han ser ut, eller er han litt teatralsk til tider? Han var god i dag, men hadde han plassert seg bedre på frisparket til Maddison, kunne det også sett ut som en rutine redning. Ballen gikk nesten midt på mål. 

Han har vertfall en tilstedeværelse vi ikke har sett på en stund. Pasnignsfot en hans er også ganske så utsøkt. 

Lenke til kommentar
Liquidkey skrev (18 minutter siden):

Hele førsteomgangen og deler av andreomgang var bra etter min mening. Urealistisk at vi skal spille som de første 25 min resten av kampen

Forventer ikke at de skal klare å holde det der i 90 minutt, men at vi kom fra dette uten noen baklengs var en kombinasjon av en god keeper og flaks. 

Lenke til kommentar
Brodah skrev (18 minutter siden):

Er Ramsdale så god som han ser ut, eller er han litt teatralsk til tider? Han var god i dag, men hadde han plassert seg bedre på frisparket til Maddison

Han plasserte seg akkurat som han skal på frisparket, andre hjørnet er forsvaret sitt ansvar.  Det er tidlig ennå, men personlig føler jeg at vi endelig har en anstendig keeper for første gang siden Lehmann, vel teknisk sett Martinez, men vi vet hvordan det endte. 

 

Lenke til kommentar

Kan ikke fordra Watford, spiller selv ganske røff fotball, men med en gang det kommer litt i retur så blir de liggende i mange minutter. 
 

Registrerer forresten at Auba har mistet det eneste han hadde igjen til Smith Rowe - å være på rett plass til rett tid. 
Har vel noen unggutter som gjerne kunne fått litt mer spilletid istedenfor kapteinen. 

Endret av Dagner
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...