Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mange kamper på rad har Liverpool spilt stygt mot Arsenal? Blant annet sluppet unna røde kort og filmet til flere straffer? Er det ikke fem kamper på rad nå?

 

Anyway, Arsenal tapte fortjent idag og vi må kjøpe bedre spillere i midten

Endret av fox
Lenke til kommentar
fox skrev (14 minutter siden):

Hvor mange kamper på rad har Liverpool spilt stygt mot Arsenal? Blant annet sluppet unna røde kort og filmet til flere straffer? Er det ikke fem kamper på rad nå?

 

Anyway, Arsenal tapte fortjent idag og vi må kjøpe bedre spillere i midten

Lov å se på eget lag hvorfor man taper hver gang . Filmet til straffe? Please. Ikke Liverpool sin skyld at Luiz er en vandrende atombombe i hue.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Danielzu skrev (Akkurat nå):

Lov å se på eget lag hvorfor man taper hver gang . Filmet til straffe? Please. Ikke Liverpool sin skyld at Luiz er en vandrende atombombe i hue.

Du forstår vel at du som liverpool-supporter ikke får i gang noen saklig diskusjon i denne tråden her rett etter 4-0?

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

8 kamper igjen i 2020. Jeg hørte på Arsecast Extra akkurat, og de spekulerer i at 15 poeng på disse kampene er realistisk, noe som i så fall gjør at vi ender på 35 poeng på 20 kamper. Her er kamplista:

Newcastle (H)

Manchester United (B)

Everton (B)

Southampton (H)

West Ham (H)

Leeds (B)

Norwich (B)

Wolverhampton (H)

Hvor tror dere vi ligger på tabellen ved utgangen av 2020? Jeg tror vi taper mot United (de får inn ny manager før vi møter dem) og West Ham, men bør hente en del poeng på resten. Kan se for meg 17 poeng hvis ting går veien, men det er også et maksestimat. Mellom 12-15 er nok mer realistisk.

Lenke til kommentar

🤧Begge 2 er helt på villspor. 

 

Oof: Jeg FRYKTER at NUFC har blitt insane gode allerede under Howe. Har ikke konkludert. 

barezell: Han er bekreftet tilbake og leder sin første kamp idag for NUFC. 

 

Laget er forresten klart. Ødegaard inn for Laca er eneste endring fra Anfield-fadesen

Endret av Mannen1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...