Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5 minutes ago, MartinF said:

Fin match dette. Shaky første 15, men full kontroll fra 0-1 og ut. Saka BB, Auba er klasse og bør på ingen måte selges. Pepe god, Martin det samme. Kola må selges asap, og hvorfor i faen har vi ikke en høyreback?

Gleder meg til 0-4 i fleisen mot Man City next. 

Enig. Tavares synes jeg også hadde veldig fine momenter fremover på banen. 

Vi taper mot City. Men får vi til en god kamp på tross av tapet tror jeg troppen klarer å tenke positivt på sesongen videre.

Lenke til kommentar
#Özilout skrev (14 timer siden):

Begge er korrupte kapitaliser som får lov til å holde på som de vil.

Nuvel Kroenke er nok en laissez-faire kapitalist, men Qatar er et diktatur styrt av en regjerende familie, nemlig Al Thani familien de er ansvarlige for utallige brudd på menneskerettigheter inkludert slaveri å folkemord. Som sagt Kroenke er ikke mors beste barn, men han holder seg innenfor de rammer han er gitt,  han er ikke skyldig i folkemord eller slaveri, ja du kan si hva du vil om amerikanske tilstander f.eks minstelønna, men det er innafor lovens rammer, korrupsjon kaller de lobbyisme i USA og lobbyisme er helt lovlig. Kroenke kan oppfattes som en banditt i form av sin totale mangel på skrupler, men han har tjent sine penger innenfor lovens rammer, stort sett antar jeg, mens Al Thani familien bare stjeler dem fra folket sitt og bruker dem for egen fornøyelse og antageligvis litt sportswashing, noe de strengt tatt trenger. Det er en betydelig forskjell her, om du nekter å se den så antar jeg at det passer først og fremst for deg, forskjellen er betydelig. Man kan lukke øynene så mye du vil, liten tvil om at det er mange som velger og gjøre det nå til dags chelsea, psg og manc fans f.eks. Kort sagt skal man likestille disse menneskene så er det i mine øyne fordi man har en agenda nemlig at sjeiken som kommer til og gi en massiv injeksjon av stjålne penger  i klubben ikke er noe verre Kroenke, men de er det, de er mye verre. Det er i tillegg betydelig forskjell for klubbens omdømme og være eid av en fyr som prøver og tjene penger og å være eid av et diktatur som prøver og forbedre sitt forferdelige rykte ved hjelp av AFC, en god gammeldags faustian bargain. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...