Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

ALTHANI the Qatari Royal Family vows to buy Arsenal from Kroenkes and promise to submit a Mamount offer very soon.. On his official twitter ALTHANI voice is displeasure on how Arsenal the club he support being run badly and promise to put in a bid the Kroenke won't reject He said "The Situation at Arsenal is going from bad to worse makes us Sad I think it's high time We Buy Arsenal !

ALTHANI royal family is worth 325billion Usd!

#KroenkeOut!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jakobk skrev (58 minutter siden):

Selv om Korenke ikke er bra, så er det jo mye verre med de der Qatar-greiene. Menneskerettighetsbrudd, krinneundertrykkelse osv osv osv

Hvordan de driver landet sitt har ingenting med oppkjøpet av Arsenal FC å gjøre. Ja, det gjør de til rasshøl, men det er faen meg Kroenke også.

Endret av #Özilout
Lenke til kommentar
54 minutes ago, #Özilout said:

Hvordan de driver landet sitt har ingenting med oppkjøpet av Arsenal FC å gjøre. Ja, det gjør de til rasshøl, men det er faen meg Kroenke også.

Klart det har det. Jeg vil ikke støtte en klubb med slike eiere. 

At supportere godtar slike eiere viser bare hvor tragisk klubbfotballen har blitt på grunn av fokuset på penger fremfor sporten fotball.

Lenke til kommentar
Reg2000 skrev (35 minutter siden):

Klart det har det. Jeg vil ikke støtte en klubb med slike eiere. 

At supportere godtar slike eiere viser bare hvor tragisk klubbfotballen har blitt på grunn av fokuset på penger fremfor sporten fotball.

Ja, det er akkurat det jeg skal fram til. "Slike eiere" Jeg har ikke noe rasshøl målestokk dessverre, men segregerer alle sammen i rasshølgruppen. Derfor sier jeg at Kroenke er ikke noe bedre, enn disse karene. Om du støtter Arsenal motsier du deg selv etter hvordan jeg velger å se på dette. Kroenke behandler kanskje ikke kvinner dårligere enn hundene sine, eller jo hva vet vi egentlig, men har er iallefall er forferdelig menneske.  

Lenke til kommentar
#Özilout skrev (1 time siden):

Derfor sier jeg at Kroenke er ikke noe bedre, enn disse karene

Du kan si det så mye du vil egentlig, men det må differensieres bittelitt her. Kroenke er en kapitalist som utnytter de regler som fins, men det gjør han ikke til en diktator for et autoritært regime med så mange brudd på menneskerettighetene at de er på lista over de desidert verste menneskene i moderne tid. Er Walmart kjipt ? Ja, men bittelitt nyansering er på sin plass.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
7 minutes ago, barezell said:

Hvorfor i alle dager spille med Kolasinac? han ryktes jo på vei til tyrkia?? Må jo være mulig å sette niles på backen? 

Enig - det reagerte jeg også på. Merkelig. 

Blir nok en jevn og spennende match dette. Arsenal har ikke vunnet en fotballkamp på over 3 mnd og vi har møtt ræl som Hibs. 

Har troen på at det kan snu i dag. Knepen 1-2 seier 

Lenke til kommentar
Reg2000 skrev (5 timer siden):

Du ser ikke forskjell på en kapitalist som kanskje ikke bruker nok penger på Arsenal og regimet i Quatar?

Begge er korrupte kapitaliser som får lov til å holde på som de vil. Om det er en mann kontra ett kongerike eller ett lands regime driter jeg i. Hvorfor har ikke verden, Hag, eller hvemsomhelst gått inn å løst situasjonen i Quatar etter alle disse år? korrupsjon. punktum. Ja, jeg er så lei at jeg tar hvilket som helst rasshøl til å være eiere, men det er min mening.

 

Endret av #Özilout
  • Liker 1
Lenke til kommentar
barezell skrev (18 minutter siden):

2 vanskeligste måla auba har scoret :p 

 

Mål nr 2 er ikke lett. En Auba under press og i dårlig form/selvtillitt ville fort bommet der, om vi ikke ledet 1-0 allerede i en relativ uviktig kamp. 

WBA yppet seg i starten, og det viser hvor tullete mye av spillet vårt er/spillere som ikke behersker det. altfor tullete balltap og feilpasninger. 

Synes ikke Ramsdale så veldig trygg ut med ball i beina. 

Kolasinac spiller forresten stopper. Det forklarer vel hvorfor han spiller og ikke Niles. 

WBA skulle hatt to røde kort, og dommerne er som vanlig anti-Arsenal. 

Endret av Mannen1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...