Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

1 minute ago, oOF said:

Må vel innrømme at jeg satte penger på West Ham-seier i denne kampen for 7 minutter siden. ARsenal ser ikke bra ut i det hele tatt.

Ligger an til en jævlig bra julebonus :D

 

Setter en tusing på nedrykk tror jeg. Finne beste odds på det 

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som spillerne ikke spiller for å vinne. Virker som de nærmest med vilje drar ned tempoet og spilere bakover så fort de får ballen, selv om det finnes gode muligheter å spille fremover. Gikk jo rykter om at de ikke var fornøyd med at Freddie ble satt inn som manager, og akkurat nå ser det ikke ut som de spiller for han med stor innsats.,

Lenke til kommentar

Auba har ræv touch.

Ozil suger balle i midten sammen med Xhaka og Torreria. De går bort fra midten, hvor der rommet er størst. Men aldri brukt.

Kun Pepe og Martinelli som har lyst på en seier, resten gidder liksom ikke.

Ljungberg er ikke klar for den type rollen. Vi må ha en manager på plass snarest

Lenke til kommentar
archongamer skrev (1 minutt siden):

Ser ut som spillerne ikke spiller for å vinne. Virker som de nærmest med vilje drar ned tempoet og spilere bakover så fort de får ballen, selv om det finnes gode muligheter å spille fremover. Gikk jo rykter om at de ikke var fornøyd med at Freddie ble satt inn som manager, og akkurat nå ser det ikke ut som de spiller for han med stor innsats.,

Samme tenker jeg! Drittskuffet!!! Har de ikke lyst på CL?!? Dritt spillere. Jeg mistenker at det er Auba og Ozil som står bak i dette.

Lenke til kommentar
1 minute ago, Snikpellik said:

Skal det bli 10 kamper på rad uten seier for Arsenal? Igjen er det minstekravene som mangler synes jeg, dårlige returløp, taper duellene osv. Forteller meg at de ikke spiller for Ljungberg og at han ikke klarer å sette fyr på dem. 

Tviler på at dette laget vinner igjen denne sesongen 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...