Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må ha sett en annen kamp. Bortsett fra den ene pasningen som tilslutt endte opp i beina til Ramsey på 3-0, så var han en vandrende katastrofe utpå der. Jeg fatter ikke hva Wenger ser i Iwobi.

 

Du er den eneste av folk jeg har snakket med som ikke synes Iwobi hadde en god kamp i dag, men ikke noe sjokk det.

Lenke til kommentar

Iwobi var ikke dårlig i dag. Problemet er at hans gode nivå ikke er godt nok, og det er veldig lite tegn til progresjon. Må si at Kolasinac viste ved flere anledninger hvorfor han varmer mer benk enn spiller fotball om dagen. Virker fullstendig ute av det. Uansett vanskelig å være kritisk etter en slik kamp, hvor begge våre nye spillere imponerte og vi vinner komfortabelt.

Lenke til kommentar

Iwobi var bedre enn på lenge, men fortsatt langt under resten. 

 

Det Wengerout skriver om Xhaka er spot on. HVER gang han fikk ballen rundt motstanderen sin 16 i dag så ser han ikke løsninger og sentrer bakover. 

 

Når jeg nevnte Wilshere for Xhaka på forige side så mente jeg at han skulle spille rollen hans også. Han spilte jo litt DM-ish for England en liten periode? Antar det ikke er optimalt, men personlig trur jeg det hadde fungert bedre enn xhaka som knapt fungerer :p 

 

Wilshere, Øzil og micki mye assists og hurtig kreativt pasningspill. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...