Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://twitter.com/AFCvideosHD/status/830454804451360794

 

Strålende. Hadde nesten gitt ham opp, men nå har jeg virkelig trua på prosjekt ox-to-box. Tror han og Xhaka kan utfylle hverandre perfekt.

Hadde ikke gitt han opp som kantspiller, men jeg hadde ikke troen på at han skulle slå gjennom sentralt. Han har hatt noen ekstremt gode kamper der (Milan og Bayern), men generelt sett vært skuffende da han har blitt spilt sentralt.

 

Nå derimot ser han ut som en helt annen spiller. Mer lignende den spilleren som brøt gjennom og virkelig voldtok Milan på Emirates for mange år tilbake.

 

Tror som deg at han og Xhaka kan fungere ypperlig sammen. Ox sin fart, teknikk, driv og arbeidsmoral sammen med Xhaka sin styrke, posisjonering og fantastiske pasningsfot tror jeg kan bli veldig veldig bra!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Nei. Dørgende kjip klisjéparade. Selfies, sosiale medier og selvpromotering ser man i alle toppklubber, ikke bare Arsenal. Lat journalisme rettet mot gamle grinebitere som ikke er i stand til å se de virkelige problemene vi har i klubben.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

 

Nei. Dørgende kjip klisjéparade. Selfies, sosiale medier og selvpromotering ser man i alle toppklubber, ikke bare Arsenal. Lat journalisme rettet mot gamle grinebitere som ikke er i stand til å se de virkelige problemene vi har i klubben.

 

 

 

http://www.espnfc.com/english-premier-league/story/3057955/rio-ferdinand-arsenal-lack-winning-mentality-and-are-happy-to-be-fourth

Lenke til kommentar

At Arsenal de siste årene har hatt et problem med det mentale. Spesielt når det står mye på spill, storkamper osv, er jo en kjent sak. At det skyldes selfier og selvpromotering derimot er vås og tull. Det er nok helt andre ting, og mer sammensatt enn som så som ligger bak disse problemene.

Endret av archongamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"He (RVP) said too many of the current side ‘go missing’ and that Wenger’s side ‘seem to bounce from game to game, never changing or reacting to the different challenges, with no real focus on the long term goal," Ferdinand reportedly told The Times

Dette mente RVP var hovedproblemet i Arsenal og under regimet til Wenger. Det var også årsaken til at han mente vi mangler ambisjoner og bytte av klubb var avgjørende for å vinne noe igjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Andreomgangen er noe av det verste jeg har sett. Forstår ikke at det går an å ha så lite motivasjon når man spiller sluttspill i CL. Ser ikke ut som om noen utenom Ospina og Sanchez bryr seg. Tviler sterkt på at Arsenal greier å holde på Sanchez i sommer. Ozil og for den saks skyld, men når han spiller så dårlig som i dag har vel ikke det noe å si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...