Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

 

den dagen Wenger tar hatten sin og går, bør alle Arsenal-supportere hedre ham for den jobben han har gjort.

 

Er det noen som ikke gjør det? De første ti årene hans var episk. Resten har vært bøtte. Kunne ikke brydd meg mindre om de fjerdeplassene han har samlet på.

 

 

Du velger å svare på et ørlite utsnitt av innlegget mitt, og ignorerer den delen hvor jeg begrunner hvorfor jeg mener at han har gjort en god jobb også de siste 10 årene. Javel. Gidder ikke å gjenta meg selv.

 

Måtte neste manager forene fanbasen så vi kan bruke all energi på å støtte laget i stedet for å krangle internt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du velger å svare på et ørlite utsnitt av innlegget mitt, og ignorerer den delen hvor jeg begrunner hvorfor jeg mener at han har gjort en god jobb også de siste 10 årene. Javel. Gidder ikke å gjenta meg selv.

 

Måtte neste manager forene fanbasen så vi kan bruke all energi på å støtte laget i stedet for å krangle internt.

Ja, hvis fjerdeplasser er målet ditt så har han sikkert gjort en god jobb de siste ti årene. Hvor mange seriegull har han vunnet? Champions League? Det Emirates-argumentet gikk ut på dato for fem år siden. Fortsatt ikke vunnet en dritt. Hva managere gjorde før Wenger er også vanvittig irrelevant.

 

Så lenge den neste manageren gjør grep for å gjøre oss til en tittelutfordrer igjen, så vil han ha støtte fra fansen.

Lenke til kommentar

Hvilke forutsetninger har vi hatt for å vinne PL og CL fra 2006 til og med 2013? Fjerdeplasser er lite glamorøst, men å håve inn CL-penger år etter år har vært vesentlig med tanke på nedbetaling av stadiongjeld. Wenger har hatt utallige muligheter til å forlate oss til fordel for Barca, Real, Bayern, PSG osv. I stedet valgte han å bli i Arsenal for å holde oss stabile og gi oss en solid plattform å bygge videre på. Den jobben han har gjort og den lojaliteten han har vist fortjener all honnør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mye gode poeng fra Krabba IMO, men samtidig er det på tide med noe nytt. Det skjer ikke noe utvikling i spillet vårt. Vi er som benbjo har sagt utallige ganger alt for forutsigbare. Alt motstanderne trenger gjøre er å presse høyt eller parkere bussen så er vi sjanseløse uansett om det er Chelsea eller West Brom.

 

Ny manager blir ikke nødvendigvis suksess og mulig vi alle sitter å savner wenger om 4. plassene etter 4-5 år på 6-12 plass, men den som intet våger intet vinner og så videre.

Lenke til kommentar

Interessant tanke! Drømmer om Allegri og 3-5-2 neste sesong.

 

Szczesny

Mustafi - Koscielny - Monreal

Bellerin - Chamberlain - Xhaka - Alex Sandro

Özil

Alexis - Dybala

 

Svakeste leddet der er Monreal. Ville nok prøvd å få inn en annen spiller for å fylle den rollen.

 

Dybala hadde vært elsk. Alex Sandro og han derimot i samme vindu? Tvilsomt.. Grimaldo derimot kunne fylt den rollen veldig veldig godt og til en langt lavere pris.

Lenke til kommentar

Mye gode poeng fra Krabba IMO, men samtidig er det på tide med noe nytt. Det skjer ikke noe utvikling i spillet vårt. Vi er som benbjo har sagt utallige ganger alt for forutsigbare. Alt motstanderne trenger gjøre er å presse høyt eller parkere bussen så er vi sjanseløse uansett om det er Chelsea eller West Brom.

 

Ny manager blir ikke nødvendigvis suksess og mulig vi alle sitter å savner wenger om 4. plassene etter 4-5 år på 6-12 plass, men den som intet våger intet vinner og så videre.

Jeg kunne vel ikke sagt det bedre selv....

 

Wenger skal hylles for det han har gjort, men fortiden skal ikke styre fremtiden. Jeg håper inderlig at de som mener Wenger fremdeles er rett mann også i fremtiden (noe jeg respekterer)  snart kan være litt mer konkrete punkt om hvorfor han er den rette, men basert på hva han leverer i nåtid og kan levere i fremtid, og i mindre grad på fortidens "storhet".

Lenke til kommentar

Jeg kunne vel ikke sagt det bedre selv....

 

Wenger skal hylles for det han har gjort, men fortiden skal ikke styre fremtiden. Jeg håper inderlig at de som mener Wenger fremdeles er rett mann også i fremtiden (noe jeg respekterer)  snart kan være litt mer konkrete punkt om hvorfor han er den rette, men basert på hva han leverer i nåtid og kan levere i fremtid, og i mindre grad på fortidens "storhet".

 

 

Er det noen her inne som har uttalt de fortsatt mener Wenger er rett mann da? Kan ikke huske jeg har sett det på lang, lang tid nå blant de som er igjen her inne.

Lenke til kommentar

Hvorfor spiller vi ikke runda 25 feb?  Eller er det noe feil på fantasy ?

 

 

 

edit: så jeg ikke trippelposter :p

 

 

on whether he thinks Ian has misinterpreted him…
Yes. You know I appreciate very much that you want me to rest, absolutely. But I am not ready for that yet.
Read more at http://www.arsenal.com/news/news-archive/20170211/-it-was-more-maths-than-brilliance-#Ikhd1XVq57MqvhIv.99
Endret av barezell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...