Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Arteta er skadet?

 

EDIT: Og Ramsey er tilbake. Nå kanskje han kan få spille der han er god. Sentralt på midten.

Wenger sa vel nå før forrige helg at Ramsey er best på kant og han ikke ville få brukt styrkene sine i midten? Mulig jeg missforstod

 

Tror han sa det før Cazorla ble skadet. Ramsey må spille sentralt nå som Cazorla er skadet. 

 

 

Ramsey - Flamini

Oxlade, Özil, Campbell

Giroud 

 

Walcott er straks tilbake, så da kan vi jo faktisk gjøre om på formasjonen litt. Trenger ikke å kjøre den jævla kjedlige 4-2-3-1 formasjonen i alle kampene.

Lenke til kommentar

Der satt vi i saksa i år igjen... Det så rosenrødt ut i en periode... samme unnskyldning som forrige år Wenger?

 

 

Flamini - Ramsey

OX - Özil - Walcott

Giroud


Da må det jo bare bi slik? Jeg forstår ikke noe annet.. vi er jo helt skadeskutt. Starter han med Campbell over walcott på kant så er Wenger død for min del...

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Heh... En del medgangssupportere her inne ja. Jeg har kritisert Wenger de siste årene og ønsket han vekk hele tiden og fått høre det fra folk, men når han plutselig har en liten winningstrike så er han verdens mest geniale manager og det finnes ikke noen bedre å erstatte han med. Og det til tross for at han ikke har kjøpt inn forsterkninger. Når det begynner å stritte imot og dere endelig innser at vi hvert år egentlig ikke er reelle tittelutfordrere så starter hylekoret og all klagingen. Jeg går ut på en limb og sier at Wenger kommer ikke til å vinne PL iløpet av den 3-årskontrakten. Når han ikke har greid det på ett tiår så hvorfor starte nå? Fyren er utdatert, mimrer tilbake til Henry-tiden og er for arrogant til å endre seg.

 

Problemet er at vi har eiere som kun er interessert i penga og ikke fotball. Hadde vi hatt eiere som faktisk brydde seg om å vinne, så hadde Wenger hatt fyken for to-tre sesonger siden.

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...