Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste jeg ønsker meg til jul (etter jul) er at Mesut, Alexis, Feo og Welbz får spille sammen, med en Rams i form og en ny DM bak seg.

Det får du dessverre ikke til jul...

Skrevet

Det eneste jeg ønsker meg til jul (etter jul) er at Mesut, Alexis, Feo og Welbz får spille sammen, med en Rams i form og en ny DM bak seg.

Det får du dessverre ikke til jul...

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nesten perfekt helg for oss dette. Tottenham tap, City tap, Liverpool uavgjort, Chelsea uavgjort og United uavgjort. Kunne bare blitt bedre med Liverpool og Everton tap.

Vi hadde en lignende helg da vi slo Villa.

Endret av Dapper Chap
Skrevet (endret)

Gleder meg at ingen av de to kommer til å bli husket i klubbene sine. Folk kommer ikke til å snakke om de i lang tid etter de pensjonerer seg. De kommer bare til å nevnes som "gode spillere". De kommer aldri til å få noen legendestatus.

Endret av Dapper Chap
  • Liker 1
Skrevet

Gleder meg at ingen av de to kommer til å bli husket i klubbene sine. Folk kommer ikke til å snakke om de i lang tid etter de pensjonerer seg. De kommer bare til å nevnes som "gode spillere". De kommer aldri til å få noen legendestatus.

Lol særlig. RvP kommer til å bli husket for å ha skutt United til ligagull nummer 20 under Sir Alex' siste sesong :)

Om Chelsea nyter suksess i år så kommer nok ikke Fabregas til å bli glemt fort heller. Han og Costa kommer nok til å få en stor del av æren.

Skrevet

Lol særlig. RvP kommer til å bli husket for å ha skutt United til ligagull nummer 20 under Sir Alex' siste sesong :)

Ja, du har rett. Kanskje RVP kommer til å huskes om 30 år som spissen som hjalp United til det siste troféet deres. ;)

Skrevet

Om Chelsea nyter suksess i år så kommer nok ikke Fabregas til å bli glemt fort heller. Han og Costa kommer nok til å få en stor del av æren.

Men BS har helt rett. RVP blir aldri noen legende i mine øyne. Da må han gjøre noe mirakuløst som å skyte oss til seriegull i år eller CL trofeet neste år. Dessverre tror jeg ikke det er særlig realistisk :)

Blir alltid å huske han for at han skøt oss til seriegull, men ikke som en legende. Tørr i nevne han i nærheten av åndedrag som Scholes, Giggs, Cantona osv.osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...