Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ritkig, men det er helt sykt hvor mye Gibbs er skadet. Helt utrolig at han er en profesjonell fotballspiller egentlig

 

Han var rimelig skadefri i 2012 da, men skjønner hva du mener. Det jeg erger meg over er når jeg tenker på hvor jævlig god gutten hadde vært hvis han hadde holdt seg så og si skadefri siden han var 17-18.

Lenke til kommentar

For mange skadeutsatte spillere i Arsenal, generellt. Synes Wenger bør begynne å være mer hensynsløs når det gjelder å forlenge kontrakter med spillere som går mesteparten av tiden skadet. Hjelper ikke engang om det hadde vært verdens beste spillere - hvis de ikke kan spille pga skade, er de verdiløse.

Alle kan få en skade, men når det skjer igjen og igjen, år etter år ... da bør de bli fortalt at de bør finne på noe annet å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For mange skadeutsatte spillere i Arsenal, generellt. Synes Wenger bør begynne å være mer hensynsløs når det gjelder å forlenge kontrakter med spillere som går mesteparten av tiden skadet. Hjelper ikke engang om det hadde vært verdens beste spillere - hvis de ikke kan spille pga skade, er de verdiløse.

Alle kan få en skade, men når det skjer igjen og igjen, år etter år ... da bør de bli fortalt at de bør finne på noe annet å gjøre.

 

Er et stort problem det ja. Enda større er jo at Wenger faktisk regner disse spillerene som "nye signeringer" neste sesong når de har mistet en hel sesong ute med skade og nekter å erstatte de med spillere som tåler å spille 80% av kampene i løpet av en sesong. Se på Diaby og van Persie var/er eksempler på spillere som Wenger aldri ga opp. Sistnevnte tok jo bare 6,5 år før han kom over skadeplagene sine.

Lenke til kommentar

En av grunnene at jeg er skeptisk til å hente inn spillere som Jovetic, f.eks. Veldig god spiller, men har hatt for mange skadeavbrekk.

Når det gjelder Diaby, så mener jeg at Wenger har blitt sitert på at denne sesongen er siste sjanse til å bli nogenlunde stabilt skadefri? Og så håper jeg at det ikke viser seg at Wilshere vil bli en av disse på så og si permanent sykepermisjon. Det ville vært et stort tap, ikke bare for Arsenal.

Lenke til kommentar

I Gibbs sitt tilfelle denne gangen er det vel mest sannsynlig at han måtte steppe inn på onsdag litt før han var 100%, og dermed får hvile nå som Monreal kan komme tilbake.

Men ellers helt enig i at vi har for mange skadeutsatte spillere som får tillit, og at spillere som Diaby nå muligens bør få beskjed om at han ikke lenger vil bli satset på av klubben.

Lenke til kommentar

Enig i at Diaby bør selges, men Gibbs ser endelig ut til å være ferdig med de verste skadeproblemene. Han har spilt 20+ kamper i fire av de fem siste sesongene, og dette er tross alt hans første sesong som klart førstevalg. Nå som vi har Monreal, har vi råd til å gamble på at Gibbs holder seg skadefri.

 

Edit: Gibbs trente i dag, så det er nok bare snakk om å hvile ham. Artig at engelske medier beskyldte Wenger for å ha gitt opp CL før (!) Bayern-kampen når han stilte med det beste tilgjengelige laget, inkludert Gibbs som kun hadde trent én gang etter sin forrige skade. Zelalem trente for øvrig også med førstelaget i dag. Ekstremt spennende talent som har fått veldig lite oppmerksomhet.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Enig i at Diaby bør selges, men Gibbs ser endelig ut til å være ferdig med de verste skadeproblemene. Han har spilt 20+ kamper i fire av de fem siste sesongene, og dette er tross alt hans første sesong som klart førstevalg. Nå som vi har Monreal, har vi råd til å gamble på at Gibbs holder seg skadefri.

 

Edit: Gibbs trente i dag, så det er nok bare snakk om å hvile ham. Artig at engelske medier beskyldte Wenger for å ha gitt opp CL før (!) Bayern-kampen når han stilte med det beste tilgjengelige laget, inkludert Gibbs som kun hadde trent én gang etter sin forrige skade. Zelalem trente for øvrig også med førstelaget i dag. Ekstremt spennende talent som har fått veldig lite oppmerksomhet.

 

Hørt mye bra om Zelalem, serlig i det siste. Håper han lever opp til forventningene. Meade er for øvrig tilbake etter skaden hans, så nå er vi rimelig godt dekket på venstreback.

Lenke til kommentar

Jagielka lider av mange av de samme symptomene som Vermaelen gjør. God spiller, men mister plutselig markeringer/følger ikke løp eller gjør noe annet dumt for så å rette opp sin egen feil og er dagens helt.

 

Vil verken ha Jagielka eller Lescott selv. Drømmen er Hummels, men Höwedes eller en litt yngre spiller er å foretrekke.

 

Håper virkelig Jovetic ryktene stemmer. Min drømmesignering selv om han har slitt en del med skader.

Lenke til kommentar

Noen andre som mistenker at Sagna egentlig ikke er skadet? Vi har ikke fått en eneste beskrivelse av "skaden" hans, og han virket ikke særlig motivert i ukene før skaden. Det er i så fall ikke første gang Wenger har diktet opp en skade på en spiller som er på vei ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...