Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

‘I don’t rule it out,’ Vela said, when asked about a potential return to Arsenal.

 

 

‘They have a clause to buy me back – you put that in the contract for a reason. I don’t know if anything will happen, it is out of my hands, but I know Arsenal have come to see my games.’

http://metro.co.uk/2013/02/16/carlos-vela-not-ruling-out-arsenal-return-as-gunners-scouts-look-on-3480483/

 

Vet ikke om sitatene er fabrikerte, men om de stemmer virker det ikke som om han vil takke nei om sjansen byr seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ble ikke særlig imponert av Vela de gangene han fikk spille. Men han har kanskje blitt bedre nå som han har fått mer spilletid? Jeg har ikke sett ham spille siden han forlot Arsenal. Uansett, alt er avhengig av hvilke spillere vi ellers får inn i løpet av sommeren. Vi har viktigere punkter å forbedre enn angrepsrekka, etter min mening.

Lenke til kommentar

http://metro.co.uk/2...ook-on-3480483/

 

Vet ikke om sitatene er fabrikerte, men om de stemmer virker det ikke som om han vil takke nei om sjansen byr seg.

 

Sitatene er ikke fabrikerte, men det er ikke de fulle sitatene så det blir litt "juks".

 

He told Marca: “For me, of course La Liga is the best for my playing style and my lifestyle. If I can, I will stay a long time in Spain.

 

“Yes it (the €4m buy-back fee) is an amount that can be paid... but Real and I are good together, I hope we can find a solution.”

 

Var noe slikt han sa. Finner ikke den opprinnelige kilden dog.

 

Jeg ble ikke særlig imponert av Vela de gangene han fikk spille. Men han har kanskje blitt bedre nå som han har fått mer spilletid? Jeg har ikke sett ham spille siden han forlot Arsenal. Uansett, alt er avhengig av hvilke spillere vi ellers får inn i løpet av sommeren. Vi har viktigere punkter å forbedre enn angrepsrekka, etter min mening.

 

Han var ikke alltid spesielt imponerende nei, men nesten samtlige av hans opptredner for Arsenal var som innbytter med under 10 minutter igjen å spille i kamper hvor vi trengte et mål og han ble kastet innpå med håp (og press) for at han skulle score et mål.

 

Det sier vel seg selv at han har blitt bedre når han står med over 12 ligamål og 7-8 målgivende for andre sesongen på rad? :)

 

Slik jeg ser det er angrepsrekka viktig å forsterke. Giroud holder ikke mål for en klubb med ambisjoner om å vinne Premier League eller Champions League. Gervinho det samme og Walcott sin formdupp + at Chamberlain pdd. ikke er god nok gjør at vi mangler en god del skyts fremover i banen.

Lenke til kommentar

@NorthBankLower har skrevet mye interessant på Twitter i dag. I følge ham er vi ute etter en ny keeper, klubben er generelt veldig misfornøyd med Vermaelen denne sesongen og Jovetic er en "big target". Stoler ikke like mye på ham som jeg gjorde, men han er en av de mer pålitelige "ITK"-ene.

Lenke til kommentar

Ryktene skal ha det til at Wenger har planer om å hente en av Valdes, Reina, Vorm, Adler, Begovic og Cech (!) i sommer.

 

Ja takk. Det jeg dog ikke skjønner er hvorfor Wenger skulle hente Adler nå mens han ikke prøvde å hente tyskeren når han var tilgjengelig på free transfer.

Lenke til kommentar

Hva skjer med Yennaris? Han hadde jo et par bra innhopp i førstelaget.

 

Mener han hadde en mer eller mindre alvorlig skade i høst/vinter. Type ligament skade.

 

Skal undersøke

 

Edit: Spilte for en uke siden da ungdomslaget slo Inter i NextGenSeries. Han er bare 19 og har jo god tid på seg.

 

Edit 2: Ryktes sterkt om dagen at Sagna er på vei ut dørene. I media i dag linkes vi til Corchia og Rangel. Førstnevnte er et kjempetalent som til daglig spiller i Sochaux. Hadde vært i spennende signering, men jeg ser ikke at Wenger vil drepe Jenkinson. Da er Rangel, som er 30, et mer sannsynlig alternativ. Bedre det enn 2 unggutter.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...