Gå til innhold

Russ 2008, for vi som blir russ!


Espein

Russetreff 2008  

173 stemmer

  1. 1. Hvilke russetreff skal du på i år?

    • Lillehammer
      33
    • Stavanger
      48
    • Tryvann
      58
    • Tusenfryd
      27
    • Andre
      24
    • Ingen
      72


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg opplevde noe kjipt i går. Jeg og en kompis dro for å se favorittbandet mitt spille, men vi ble nektet adgang fordi vi hadde på oss russebuksa! Vi var den eneste russen der med buksa.. Ikke gav de oss noen grunn heller, da bare at det var uaktuelt. Så jeg måtte bare ta av meg buksa og traske rundt i tights hele kvelden.

Pix or it didn't happen.

Lenke til kommentar
Jeg opplevde noe kjipt i går. Jeg og en kompis dro for å se favorittbandet mitt spille, men vi ble nektet adgang fordi vi hadde på oss russebuksa! Vi var den eneste russen der med buksa.. Ikke gav de oss noen grunn heller, da bare at det var uaktuelt. Så jeg måtte bare ta av meg buksa og traske rundt i tights hele kvelden.

Russ kommer ikke inn på utesteder, det er vanlig overalt. Russ skal feste ute eller i busser.

Lenke til kommentar

Ææææ.. Noen som var i Tr.heim i går og som la merke til bilen vår? Den harry Chevroleten med to saftblandere på toppen? Det var satans mye russ i gatene, men vi slet med å finne en god plass å bunkre oss. Endte opp med å kjøre hjem til Stjørdal hvor vi bunkret opp midt på stranden, og ble konger for resten av natten.

 

ENDELIG er vi igang!

Lenke til kommentar

Noen som har shotta til en postman Patfilm? Hver gang det bomgires skal det shottes, tror jeg klarte 10 minutter før jeg var den gladeste karen i byen.

 

Fikk erfare at du ikke kødder med bærumsrussen i går, gikk bort til en gruppe igår og fortalte dem at dette var et russetreff, ikke en pølsefest for homofile. Endte med at jeg måtte søke tilflykte i en tilfeldig buss.

Lenke til kommentar

Jeg var på blåtur i går. Først var det rebusløp i tre-fire timer hvor jeg var sjåfør, så var det grilling og drikking. Usansynlig fett, men jeg hadde jo mye alkohol å "ta igjen" på alle andre. Jeg ble kjent med mange nye, og selvfølgelig får jeg øynene opp for ei jente der. Vi blir godt kjent og ender opp med å rote ganske heftig. Til slutt ender vi opp inni hennes bil hvor jeg spyr. Herlig.

 

Jeg er ganske uggen idag selv, kan man si.

Lenke til kommentar
Jeg var på blåtur i går. Først var det rebusløp i tre-fire timer hvor jeg var sjåfør, så var det grilling og drikking. Usansynlig fett, men jeg hadde jo mye alkohol å "ta igjen" på alle andre. Jeg ble kjent med mange nye, og selvfølgelig får jeg øynene opp for ei jente der. Vi blir godt kjent og ender opp med å rote ganske heftig. Til slutt ender vi opp inni hennes bil hvor jeg spyr. Herlig.

 

Jeg er ganske uggen idag selv, kan man si.

Var jævlig rått ja, eneste var jævlig sure vakter. De tålte jo ingeting. :p

 

Hvilken bil kjørte dere?

Endret av Oddvar Knus
Lenke til kommentar

Herregud så mange tullinger det var på Tryvann. Bussen vår streika så vi ikke kunne rulle hjem med den og måtte dermed ty til taxi. Da vi gikk nedover og hadde passert Holmenkollen møtte vi en gjeng på 5-6 folk i russebukser (ikke etnisk norske) som tydeligvis hadde det travelt med å rane og banke opp folk. Heldigvis for oss var de på jakt etter en annen gjeng med folk som de hadde forsøkt å rane, men stakk av. Likevel presterte han ene kødden å ta løpefart og sparke meg i huet mens jeg satt langs veien. Håper de får seg en alvorlig lærepenge av noen, men jeg følte meg ikke så høy i hatten der jeg satt med 3 kamerater som absolutt ikke er noen slosskjemper, mens de er dobbelt så mange og kommer løpende med brekkjern og jernstenger. =/

Lenke til kommentar
Herregud så mange tullinger det var på Tryvann. Bussen vår streika så vi ikke kunne rulle hjem med den og måtte dermed ty til taxi. Da vi gikk nedover og hadde passert Holmenkollen møtte vi en gjeng på 5-6 folk i russebukser (ikke etnisk norske) som tydeligvis hadde det travelt med å rane og banke opp folk. Heldigvis for oss var de på jakt etter en annen gjeng med folk som de hadde forsøkt å rane, men stakk av. Likevel presterte han ene kødden å ta løpefart og sparke meg i huet mens jeg satt langs veien. Håper de får seg en alvorlig lærepenge av noen, men jeg følte meg ikke så høy i hatten der jeg satt med 3 kamerater som absolutt ikke er noen slosskjemper, mens de er dobbelt så mange og kommer løpende med brekkjern og jernstenger. =/

 

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/05/01/534127.html

Mot slutten av feiringen fikk politiet imidlertid melding om at en gjeng hadde sett sitt snitt til å rane noen ungdommer i Holmenkollen, ikke langt unna. Ungdommene ble fraranet både jakker og mobiltelefoner.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...