Gå til innhold

Russ 2008, for vi som blir russ!


Espein

Russetreff 2008  

173 stemmer

  1. 1. Hvilke russetreff skal du på i år?

    • Lillehammer
      33
    • Stavanger
      48
    • Tryvann
      58
    • Tusenfryd
      27
    • Andre
      24
    • Ingen
      72


Anbefalte innlegg

Kongeparken eide.

Å fytti grisekatta så rått.

 

Postgirobygget tok jo til og med Langesund-sangen, og Turboneger var madness.

Været var herlig.

Ølet smakte godt.

 

What more can I ask for?

 

Hokjønn ?!? :p

What? :D

 

 

haha :p... ironisk håper jeg :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mange fine damer i Kongeparken i hvert fall, eller så var det kanskje ølbrillene mine som fungerte for bra. :p

Mye snacks der ja, men for mitt vedkommende er det ikke akkurat desperate tilstander når jeg har kjæreste fra før.

 

Det som digga meg mest med Kongeparken var egentlig sommerfølelsen når vi satt der med ølen og engangsgrillen og levde livet som bare faen. Trengte bare badetøy og ei strand, vettu.

Lenke til kommentar
Hvorfor er egentlig russetiden før eksamen?
Fordi en eller annen luring fant ut at det passet bra å avslutte kalaset i forbindelse med 17. mai.

Jeg skjønner overhodet ikke vitsen. For min del kunne russetiden gjerne begynt i forbindelse med 17. mai, og så kunne vi hatt eksamen og alt annet før den tid. Eventuelt latt det bli en feiring uten forbindelse med 17. mai, og startet kalaset i slutten av mai, og hatt god tid til eksamen og andre ting før den tid.

Lenke til kommentar
Hvorfor er egentlig russetiden før eksamen?
Fordi en eller annen luring fant ut at det passet bra å avslutte kalaset i forbindelse med 17. mai.

Jeg skjønner overhodet ikke vitsen. For min del kunne russetiden gjerne begynt i forbindelse med 17. mai, og så kunne vi hatt eksamen og alt annet før den tid. Eventuelt latt det bli en feiring uten forbindelse med 17. mai, og startet kalaset i slutten av mai, og hatt god tid til eksamen og andre ting før den tid.

Enig. Da hadde det også vært varmere å være ute og jeg hadde sluppet å sittet inne med forkjølelse nå. I tillegg hadde man kunnet konsentrere seg om skolen når det var viktig, istedenfor å ha en periode med halvhjertet russefering og halvhjertet skolegang. Urgh.

Lenke til kommentar
Hvorfor er egentlig russetiden før eksamen?
Fordi en eller annen luring fant ut at det passet bra å avslutte kalaset i forbindelse med 17. mai.

Jeg skjønner overhodet ikke vitsen. For min del kunne russetiden gjerne begynt i forbindelse med 17. mai, og så kunne vi hatt eksamen og alt annet før den tid. Eventuelt latt det bli en feiring uten forbindelse med 17. mai, og startet kalaset i slutten av mai, og hatt god tid til eksamen og andre ting før den tid.

Enig. Da hadde det også vært varmere å være ute og jeg hadde sluppet å sittet inne med forkjølelse nå. I tillegg hadde man kunnet konsentrere seg om skolen når det var viktig, istedenfor å ha en periode med halvhjertet russefering og halvhjertet skolegang. Urgh.

 

Quoted for Truth.

Lenke til kommentar
tryvan 9 og 10 ja ;D

 

men vet noen om det er dusjer ol der? er vel bare en stor åpen plass? litt kjipt å ikke få dusjet fra fredag til søndag :/

 

 

ingen som vet noe om hvordan det er der?

og btw, selger de mat og sånn der?

Endret av ClaW64
Lenke til kommentar
tryvan 9 og 10 ja ;D

 

men vet noen om det er dusjer ol der? er vel bare en stor åpen plass? litt kjipt å ikke få dusjet fra fredag til søndag :/

 

 

ingen som vet noe om hvordan det er der?

og btw, selger de mat og sånn der?

Tror ikke det er dusjer der, er ikke noe opplegg for å bo der i det heletatt. Nok av mat, men da burde du like pizza.

 

Hvis du kommer langveisfra ville jeg kanskje satset på å bo et annet sted, hotel eller liknende.

Lenke til kommentar
Selges billetter i døren på Tryvann?

Ja, hvis det ikke er utsolgt.

Okey, Billettservice er ikke helt 100% ATM - men er det slik som Kongeparken at man må kjøpe ett halvt år før, eller pleier det ikke å være utsolgt?

:)

 

Edit: Fant ut av det. Bestiller bare på forhånd, så slipper jeg å stå der på Tryvann med skjegget fullt av postkasser og ikke komme inn. :p

Endret av Oddvar Knus
Lenke til kommentar
tryvan 9 og 10 ja ;D

 

men vet noen om det er dusjer ol der? er vel bare en stor åpen plass? litt kjipt å ikke få dusjet fra fredag til søndag :/

 

 

ingen som vet noe om hvordan det er der?

og btw, selger de mat og sånn der?

Tror ikke det er dusjer der, er ikke noe opplegg for å bo der i det heletatt. Nok av mat, men da burde du like pizza.

 

Hvis du kommer langveisfra ville jeg kanskje satset på å bo et annet sted, hotel eller liknende.

 

okei takk for svaret ;) kommer fra sarpsborg, så blir et lite stykke å reise hjem om vi skal det :p så får se kanskje vi på bilen spleiser på et par rom i et hotell eller noe ;p

Endret av ClaW64
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...