Gå til innhold

Russ 2008, for vi som blir russ!


Espein

Russetreff 2008  

173 stemmer

  1. 1. Hvilke russetreff skal du på i år?

    • Lillehammer
      33
    • Stavanger
      48
    • Tryvann
      58
    • Tusenfryd
      27
    • Andre
      24
    • Ingen
      72


Anbefalte innlegg

Ja, da har Russen 2008 fått en egen hjemmeside så da kan man vel lage en tråd for russen 2008, her innpå Diskusjon også.

 

RUSS 2008!

 

Etter mange, mange år på skole er det snart på tide å feire alle årene vi har gått på skolen! Men siden det enda er en stund til feiringa begynner kan man jo diskutere alt mellom himmel og jord som inngår russ i denne tråden så lenge.

 

:fun:

 

Gleder meg!

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herre min hatt. Starter hysteriet allerede så tidlig. Går det ikke ann å vente til mars med alt pratet. :\ Var forøvrig russ 2007, men jeg gjorde veldig lite ut av det. Dog var det artig nok det. Men jeg gikk ikke rundt å oppførte meg som en alkoholisert tard bare fordi jeg gikk i russeklær. Så det er lov å oppføre seg gidt, selv om jo russetiden også handler om å slippe seg løs.

Lenke til kommentar

Veldig tidlig, men bedre å være for tidlig enn for sent ute? :p Ser frem til en flott tid og gleder meg til en måned hvor man bare lever livet innimellom skolen.

 

Noen som har planer om å dra på landstreffene? Har selv allerede kjøpt billett til Kongeparken.

 

Hvilken farge blir folket? Rød her.

 

:)

Lenke til kommentar
Herre min hatt. Starter hysteriet allerede så tidlig. Går det ikke ann å vente til mars med alt pratet. :\ Var forøvrig russ 2007, men jeg gjorde veldig lite ut av det. Dog var det artig nok det. Men jeg gikk ikke rundt å oppførte meg som en alkoholisert tard bare fordi jeg gikk i russeklær. Så det er lov å oppføre seg gidt, selv om jo russetiden også handler om å slippe seg løs.

9289916[/snapback]

 

det er russ 2010 grupper på facebook:P

Lenke til kommentar
Herre min hatt. Starter hysteriet allerede så tidlig. Går det ikke ann å vente til mars med alt pratet. :\ Var forøvrig russ 2007, men jeg gjorde veldig lite ut av det. Dog var det artig nok det. Men jeg gikk ikke rundt å oppførte meg som en alkoholisert tard bare fordi jeg gikk i russeklær. Så det er lov å oppføre seg gidt, selv om jo russetiden også handler om å slippe seg løs.

9289916[/snapback]

En haug av billetter til Kongeparken ble solgt allerede i mai. Jeg synes det er latterlig tidlig.
Lenke til kommentar
En haug av billetter til Kongeparken ble solgt allerede i mai. Jeg synes det er latterlig tidlig.

9291961[/snapback]

Mai hørtes veldig tidlig ut, men husk at for 2007-arrangementet ble billettene utsolgt i september 2006, så det gjelder å være tidlig ute! :)

 

Og når det gjelder klær er det lurt å bestille i høst. Noen kjører pakketilbud hvor du må skynde deg for å få god pris på klær og sånt.

Endret av fredrikg-ohoi
Lenke til kommentar

Vil bare minne om at siste pulje med billetter til Kongeparken i Stavanger legges ut for salg mandag kl. 16:00 på Posten og Billettservice.no. Da gjelder det å kjøpe kjapt med mindre man vil betale dyre dommer for svartebørs senere, i fjor ble billettene solgt ut på en drøy uke.

Lenke til kommentar
Vil bare minne om at siste pulje med billetter til Kongeparken i Stavanger legges ut for salg mandag kl. 16:00 på Posten og Billettservice.no. Da gjelder det å kjøpe kjapt med mindre man vil betale dyre dommer for svartebørs senere, i fjor ble billettene solgt ut på en drøy uke.

9306229[/snapback]

 

Dette er jo en skandale! Skoleåret er jo ikke begynt en gang. Hadde tenkt å reise dit sammen med en del kompiser. Har du anelse hvor mange billetter det er snakk om ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...