Gå til innhold

Diskusjon.no på 15-plass på hwbot


Anbefalte innlegg

men det er tett oppover, så finn fram noe gammelt rask og begynn å klokke litt! :p

 

13 poeng opp til 13 plass. De tror jeg jeg har tatt meg av, hanket inn noen poeng på et par CPUer som EGENTLIG ikke skulle testes på vannkjøling (ventet på tørris evt fase). Kunne ikke la være da jeg så stillinga der :roll:

 

Jevnt er det hvertfall, dere med Intel rigger kan ganske sikkert bidra med noen scores som gir litt mer enn de 2-poengerne jeg haler i land med AMD-chipene mine :p

 

Edit: Kan jeg ha blingset? At det er 13 poeng ETTER at poengene mine har blitt talt opp?

 

Anyway, bench folks :ph34r:

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Huff har dårlig samvittighet fordi jeg har benchet for lite i det siste. Men det kommer seg snart tenker jeg :D

 

Bare å kjøre på folkens, vi raser fort oppover rankingen hvis vi bencher litt....

9244650[/snapback]

 

Har en kamerat som venter på tørrisrør, DA skal det bli mye benching! :thumbup:

 

Nytter liksom ikke å sette WR med vannkjøling og 22C lufttemp :cry:

Lenke til kommentar
Nytter liksom ikke å sette WR med vannkjøling og 22C lufttemp :cry:

9247177[/snapback]

Du har ingen ting å si for på rommet mitt er det 28-30C om dagen ........

 

Men for snart et 7200GS som jeg tror det er svært få som har da jeg ike finner noe annet enn noe japse språk når jeg søker på 7200GS så kanskje blir det noen pokaler der :dontgetit:

Lenke til kommentar
Nytter liksom ikke å sette WR med vannkjøling og 22C lufttemp :cry:

9247177[/snapback]

Du har ingen ting å si for på rommet mitt er det 28-30C om dagen ........

 

Men for snart et 7200GS som jeg tror det er svært få som har da jeg ike finner noe annet enn noe japse språk når jeg søker på 7200GS så kanskje blir det noen pokaler der :dontgetit:

9247196[/snapback]

 

Tenker litt i samme baner som deg, driver og leter etter noen relativt sjeldne CPUer som bør gi noen billige poeng.

 

har en 3200+ San Diego, som ikke er på lista engang. Kommer den inn blir det noen fler poeng.

Lenke til kommentar

Du får ingen poeng så lenge hwen står som "unknown". Du må editere scorene dine og legge inn riktig info...

 

Men nå har pappa fikset så nå bør det være litt bedre ;)

 

EDIT: Noen forresten som driver å klokker PII og PIII?? Jeg har noen CPUer jeg ikke bruker som byttes mot at dere legger ut resultater på hwbot :p

Endret av aspstein
Lenke til kommentar
Du får ingen poeng så lenge hwen står som "unknown". Du må editere scorene dine og legge inn riktig info...

 

Men nå har pappa fikset så nå bør det være litt bedre ;)

 

EDIT: Noen forresten som driver å klokker PII og PIII?? Jeg har noen CPUer jeg ikke bruker som byttes mot at dere legger ut resultater på hwbot :p

9269152[/snapback]

Har et slot1 og et 370 hovedkort, så ja jeg klokker PIII ihvertfall. Fant den gamle Celeron 300A'en min liggende i en glemt eske når vi flyttet, så skal se om ikke jeg får lurt den opp i en grei hastighet. Ting tar litt tid da det er et par ting som kommer før overklokking på prioriteringslisten akkurat for øyeblikket...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...