Gå til innhold

Diskusjon.no på 15-plass på hwbot


Anbefalte innlegg

Har et slot1 og et 370 hovedkort, så ja jeg klokker PIII ihvertfall. Fant den gamle Celeron 300A'en min liggende i en glemt eske når vi flyttet, så skal se om ikke jeg får lurt den opp i en grei hastighet. Ting tar litt tid da det er et par ting som kommer før overklokking på prioriteringslisten akkurat for øyeblikket...

9269300[/snapback]

Oioi se der ja, kom igjen. Trenger du flere vet du hvor du skal henvende deg ;)

 

Kjenner selv til det der ja, kone, hund, bil, hus osv... Er mye som dessverre går forran klokkingen om dagen gitt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sånn nå laster jeg ned alle programmene som det går ann å "submit score" med på hwbot og skal brenne dem alle på en DVD da jeg snart skal formatere :wee:

Har også vært på Jernia å kjøpt 320, 800 og 1200 våt-sandpapir til plansliping av CPU prøver først med Pentium D 820 og evnt min E6600, men kan jeg få garanti på den lar jeg være ....

Bruker jeg litt godsnakk for jeg en Q6600 istedet da jeg kjøpte den kostet ned nemlig 2700,- fra netshop ;)

 

hvor lang garanti har Intel c2d CPUer ?

Lenke til kommentar

Bare jeg blir ferdig med den V8 saken snart nå så skal jeg klatre litt tenker jeg.. har jo ikke benchet 3d siden steinalderen... Har jo noen kort og noen prosessorer liggende... Sett meg opp for 100 poeng til i september, og 200 i oktober...:D

 

Funket forresten fint den V8 saken i Wprime.. ligger på 4.plass på 32m og 1024m

Endret av stoolman
Lenke til kommentar

For håpe det, men det var ikke varmen det var som stoppet den så vet ikke helt men den var ikke akkurat helt rett ....

 

Bilder (dårlig kvalitet)

 

Edit: de har fra 200-2500 papir på biltema der det koster 25-40,- for 10stk ....

Tror ikke det er problemet å få tak i dems selv kjøpte jeg på jernia for 15,- stk da biltema var for langt unna ...

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
For håpe det, men det var ikke varmen det var som stoppet den så vet ikke helt men den var ikke akkurat helt rett ....

 

Bilder (dårlig kvalitet)

 

Edit: de har fra 200-2500 papir på biltema der det koster 25-40,- for 10stk ....

Tror ikke det er problemet å få tak i dems selv kjøpte jeg på jernia for 15,- stk da biltema var for langt unna ...

9274135[/snapback]

 

Har fått kloa i en e6750 ES, er så lut lei av å være på 400+++ plass globalt :p Men bør vel kanskje planslipes den også. Mye arbeid/vanskelig? Ender vel opp med å gjøre det likevel, men greit å vite hva man går til :ph34r:

 

Forøvrig har jeg fått fatt i en merkelig AMD nå. En 3100+ til s754.

 

AMD Athlon (ikke 64)

ADA3100AEP5AJ

AAAHC 0319TPAW

F395857 240127 (ja det er et space der lol)

 

N-chip, brun PCB. På siden av IHS er det et tynt klistremerke som sier "K8 1.8Ghz Rev C No. 52 V-DT"

 

Hva i pokkern er det der?

 

Får jeg den inn i databasen (den fins jo ikke der fra før) på botsen er det jo noen gratis 2-poengere å hente :roll:

Lenke til kommentar
Forøvrig har jeg fått fatt i en merkelig AMD nå. En 3100+ til s754.

 

AMD Athlon (ikke 64)

ADA3100AEP5AJ

AAAHC 0319TPAW

F395857 240127 (ja det er et space der lol)

9274683[/snapback]

Jeg kjenner ikke igjen AJ-endelsen, men det må vel være en slags "avart" av Clawhammer. Den har jo 1MB L2, og datoen er såvidt jeg kan bedømme for tidlig til at den kan være en Newark. Koden stemmer heller ikke overens med hverken Sempron eller Newark, og ingen laptop-prosessorer har dessuten IHS. Såvidt jeg vet er det kun de første Sempron-seriene som mangler 64-bits støtte.
Lenke til kommentar
Forøvrig har jeg fått fatt i en merkelig AMD nå. En 3100+ til s754.

 

AMD Athlon (ikke 64)

ADA3100AEP5AJ

AAAHC 0319TPAW

F395857 240127 (ja det er et space der lol)

9274683[/snapback]

Jeg kjenner ikke igjen AJ-endelsen, men det må vel være en slags "avart" av Clawhammer. Den har jo 1MB L2, og datoen er såvidt jeg kan bedømme for tidlig til at den kan være en Newark. Koden stemmer heller ikke overens med hverken Sempron eller Newark, og ingen laptop-prosessorer har dessuten IHS. Såvidt jeg vet er det kun de første Sempron-seriene som mangler 64-bits støtte.

9274804[/snapback]

Ser vel ut som det der er en ES? Eller ivertfall en eller annen preproduksjon eller noe.

 

Skikkelig kult da. Er bare å lage en tråd på forumet til hwbot så legger de den til i listen... :thumbup:

Lenke til kommentar
Ser vel ut som det der er en ES? Eller ivertfall en eller annen preproduksjon eller noe.

9275333[/snapback]

Ja, det er nok en ES. Ihvertfall er det en tidlig utgave av C0, som ikke er lansert.

 

Her er bilder og CPU-Z-screenie av tilnærmet identisk stepping

9277141[/snapback]

 

CPUZ leser den ikke rett hvertfall.

 

Hadde vært gøy å kappe IHS'en for å se hvordan den ser ut under.

 

Men å kappe IHS når man ikke vet hvordan ting ser ut på undersiden er en risikosport av dimensjoner da :p

Lenke til kommentar
CPUZ leser den ikke rett hvertfall.

 

Hadde vært gøy å kappe IHS'en for å se hvordan den ser ut under.

 

Men å kappe IHS når man ikke vet hvordan ting ser ut på undersiden er en risikosport av dimensjoner da :p

9277844[/snapback]

Er jo clawhammer kjerne og den er etter det jeg husker rimelig stor. Så pass på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...