Gå til innhold

Toppmodell med skreddersøm


Anbefalte innlegg

Med G9-musen frister Logitech spillerne med store muligheter for tilpasning.

 

Les mer

9185559[/snapback]

 

 

 

Enig at den er stygg. Heldigvis betyr det ingenting for min del. Kun hvordan den er i bruk, respons, dpi, ergometisk utforming, vekt løsninger osv. Jeg spiller ikke bedre med en fin mus ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heh, tilfeldig? Skulle faktisk til å bestille en Logitech G15 og Razer DeathAdder (eller enda en MX518) fra PCUtstyr.no tidligere idag, mens jeg hadde pause på jobb. Klarte ikke å gjennomføre Verified by Visa prosessen, så gadd ikke stresse på sjefens PC. Minner meg litt om "Divine Intervention" i en Monty Python sketch nå; "You *WILL* buy this brand new mouse... and you *WILL* enjoy it! All other mice are bad.... very, very bad! So says the Lord!" :p .

 

Hehe, blir nok neppe G9 som erstatter Copperhead'en med det første da. Symmetrical curves FTW! :love:

Lenke til kommentar

Merklig form på den ja, ellers har jeg hatt litt problemer med G5, dvs sensitiveten er ikke helt konstant, plutselig blir musa markant tregere, og man må hoppe opp og ned på sensitiviteten for at den skal bli vanlig igjen, får håpe dette er ordnet. Og musehjul-knappen er også dritt på G5.

 

AtW

Lenke til kommentar

Etter å ha lest ESReality sin test av forskjellige mus og også lært litt om testmetodene så har jeg kommet frem til at G5 og G7 og sikkert også G9 er fint for de som ikke er hard-core spillere, men som heller trenger mer presisjon når de beveger musen mer sakte.

 

Så de som kritiserer Lasermus bør ha det i tankene. Laser gir mer DPI, men fungerer dårlig når man beveger musen raskt hvor Optisk (LED-belyst) er bedre.

 

Så hvis man skal se det med hard-core spilleres øyne så blir det feil å kalle disse musene for Gaming-grade og stemple "designed for gamers" på esken. Men for de mer normale spillerne så vil nok musen fungere (eksempelvis Half-Life og andre slow-paced ikke-konkurranse FPS spill, RTS spill, RPG-spill).

 

Jeg selv har både G7 og G5 og er fornøyd med de til mitt bruk.

Endret av saivert
Lenke til kommentar

Jeg synes den var tøff. Som en fyr sa tidligere i tråden så er designet noe utradisjonelt, men akkurat i dette tilfellet så det jo artig ut. Spørs hvordan den blir å holde(alfa og omega for min del) med tanke på at den virket litt kort, men me lyt no sjå. Har en MX518 som jeg er veldig fornøyd med, men det er jo litt kos å skifte ut det gamle en gang iblandt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...