Nitrius Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 (endret) Er på jakt etter et nytt spill av så og si hvilken som helst sjanger. Helst innenfor FPS, RPG, Strategi og bilspill sjangeren, men er åpen for alt. Eneste kriteriene jeg har er at det skal se pent ut(for dagens standard) og ha et bra gameplay(etter din mening), og det skal være ute på markedet, er ikke på jakt etter spill som ikke er sluppet enda. Edit: Gjorde om på tråden, letet opprinnelig etter et rollespill men fant ut at jeg også muligens har lyst på andre sjangere. Endret 25. juli 2007 av Nitrius
Anathema Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Dark Messiah er absolutt værdt pengene. Festlig kamp-system, og en ganske grei historie. Grafikken er også ganske fin. Koste meg mye med det spillet.
Gormers Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 KOTOR 1 eller 2 (gjerne begge). 'Nuff said. 9122382[/snapback] yes. omfg mass effect sier jeg ebare
Kharan Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Ihvertfall KOTOR 2 når Team Gizka blir ferdig med Sith Lords Restoration Project.
Zuluzion Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 gormers: Er ikke vits i tipse om spill som ikke har kommet. Du burde prøve Overlord, litt rpg elementer og veldig morsomt. Deus Ex 1 og 2 syns jeg er verdt å sjekke ut. Bioware lager de beste rpgspillene, verdt å sjekke ut spillene dems. Spesielt Jade Empire.
Nerf Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Nytt og krevende: Deus Ex og KOTOR? Jaok... 9123303[/snapback] Han har forandret hele greia nå. Tidligere spurte han etter RPG og MMORPG.
flopflop Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 STALKER, dersom du ikke har spilt dette. Syntes spillet var fantastisk bra og det er temmelig krevende i tillegg..
Nitrius Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Skrevet 23. juli 2007 Nytt og krevende: Deus Ex og KOTOR? Jaok... 9123303[/snapback] Han har forandret hele greia nå. Tidligere spurte han etter RPG og MMORPG. 9123384[/snapback] Stemmer, beklager mixupen. Takker for anbefalinger til nå, kom med fler.
Supah-Mouse Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Innen FPS sjangeren vil jeg anbefale Counter-Strike: Source. Billig, grafikken er ganske fin og det krever ikke så mye heller! Gameplayet er intensivt, hurtig og krevende. Det fine med CS:S er at (selv om det er noen år gammelt) du ikke blir eid av alle som en, fordi enda mange som spiller CS 1.6. Har spilt BF2 i en lang tid nå og nettop begynt på CS:S, finner det temmelig underholdene
LarsP Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 STALKER, dersom du ikke har spilt dette. Syntes spillet var fantastisk bra og det er temmelig krevende i tillegg.. 9123916[/snapback] Støttes, uten tvil et av de vanskeligste spillene jeg har prøvd de siste ti årene. Kan hende det bare er jeg som begynner å bli gammel, men...
Zuluzion Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Vet ikke om du har HL2, men hvis ikke anbefales det på det sterkeste. Det har kommet en del mods, Insurgency feks, men det finnes sikkert 100 mods.
Republic3D Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Prøv Crysis....... veldi krevende fps-game 9129585[/snapback] Crysis er vel ikke ute enda? Farcry derimot..
Nitrius Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Skrevet 23. juli 2007 (endret) Prøv Crysis....... veldi krevende fps-game 9129585[/snapback] Takk for at du leser første posten. Anngående Stalker, den har en multiplayer del i følge hva jeg har lest, hvordan er den? Endret 23. juli 2007 av Nitrius
DurinVIII Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Jeg har riktignok bare prøvd betaen, men jeg må si at den virket litt ... meh... Det er omtrent som CS. To lag mot hverandre, man kjøper våpen hver gang man spawner. Man spawner litt etter at man dør, så det er nesten en slags deathmatch. I det kartet man spilte i betaen, var det et objective som skulle utføres, og man måtte klare dette inne tiden gikk ut. Personlig synes jeg det var dårligere enn CS(:S) på alle punkter.
Nitrius Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Skrevet 25. juli 2007 Kjøpte inn stalker idag, har ikke fått spilt mye enda, men første inntrykket var bra. Syns spillet så fint ut også, bortsett fra ansikts modellene til noen av personer jeg møtte ingame. Fortsett gjerne å kom med anbefalinger.
flopflop Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Tviler på om du klarer å legge fra deg Stalker med det første :-)
Crazy_Man Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 fortsett å fotelle om hvordan stalker multiplayer er, har tenkt på å kjøpe det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå