Gå til innhold

Super bra Playstation 3 tilbud på Elkjøp


Solstice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slo til på tilbudet, men leser at Spiderman 3 suger hesteballe. Jeg kan ikke tenke meg noe annet enn at inn-prisen for Lefdal/Elkjøp på Spiderman 3 er det samme som andre spill. Tror dere de er villige til å bytte den ut med et annet spill hvis jeg ringer?

9118232[/snapback]

 

Hvis jeg skulle selgt andre spill, så hadde jeg ihvertfall ikke villet byttet.. Hadde heller håpt at du skulle kjøpe ett par av de bra spillene.. :)

Uansett så skader det ikke å ringe å spørre.. :)

Men du må for all del ikke finne på å bytte bort Resistance, det er kanonkuult. :)

Lenke til kommentar
Slo til på tilbudet, men leser at Spiderman 3

Hvis jeg skulle selgt andre spill, så hadde jeg ihvertfall ikke villet byttet.. Hadde heller håpt at du skulle kjøpe ett par av de bra spillene.. :)

Uansett så skader det ikke å ringe å spørre.. :)

Men du må for all del ikke finne på å bytte bort Resistance, det er kanonkuult. :)

9118259[/snapback]

 

Dette har vel med kundeservice å gjøre, fornøyde kunder = god reklame og gjenkjøp.

 

En ting er "sikkert", og det er at nesten alle som kjøper PS3 skal ha noe mer senere enten det er PS3 tilbehør eller noe annet.

 

Lar man kunden bytte spill er jeg ganske sikker på at han/hun ihvertfall vurderer butikken igjen når de skal ha seg noe nytt, i tillegg så sier man jo mye fint om butikken til venner og kjente. Dette kalles reklame og gjenkjøp!

Endret av Zatuu
Lenke til kommentar
Dette har vel med kundeservice å gjøre, fornøyde kunder = god reklame og gjenkjøp.

 

En ting er "sikkert", og det er at nesten alle som kjøper PS3 skal ha noe mer senere enten det er PS3 tilbehør eller noe annet.

 

Lar man kunden bytte spill er jeg ganske sikker på at han/hun ihvertfall vurderer butikken igjen når de skal ha seg noe nytt, i tillegg så sier man jo mye fint om butikken til venner og kjente. Dette kalles reklame og gjenkjøp!

9118347[/snapback]

Nå er det vel kun i internettbutikken at Lefdal/Elkjøp selger denne pakken. Antakeligvis blir det vanskeligere å administrere dersom alle skulle hatt mulighet til et valgfritt spill, dessuten har de sikkert en bra innkjøpsavtale med den norske importøren på nettopp det spillet.

 

I tillegg er ikke akkurat internettkjøperne de mest trofaste, så sannsynligheten for gjenkjøp bare pga dette er ikke så stor.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Ser at mange kjøper ps3 fra Canada for å kunne importere billige Blue Ray filer.

Hvilke butikker er det dere kjøper filmene fra?  :hmm:

9118705[/snapback]

 

For å være helt ærlig så veit jeg ikke hvor du får tak i Blue Ray filer

Men i hvertfall her finner du noen Blu-Ray filmer Link

9118914[/snapback]

 

 

Takker

Lenke til kommentar
Det som selges i så og si alle kjedene er denne "soft-bundle", dvs at ps3esken er for seg, og tilbehøret leveres separat.

9115660[/snapback]

 

Aha, men den er grei. Får vel plukke opp en PS3 i gave til fattern, han vil så gjerne ha en Blu-Ray spiller. Tar selfølgelig spillene selv. :mrgreen:

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Aha, men den er grei. Får vel plukke opp en PS3 i gave til fattern, han vil så gjerne ha en Blu-Ray spiller. Tar selfølgelig spillene selv. :mrgreen:

9119339[/snapback]

Snill fyr du, men er det ikke litt smålig å ta ut deler fra en gave?

9119690[/snapback]

 

Han har ingen interesse i spill uansett, han vil kun ha en blu-ray spiller.

Lenke til kommentar
Han har ingen interesse i spill uansett, han vil kun ha en blu-ray spiller.

9119860[/snapback]

Da er det kanskje like greit å kjøpe en spiller med litt mindre viftestøy.

9120905[/snapback]

 

Kan jeg spørre om du har PS3 selv, støyen fra den er knapt hørbar og jeg er sikker på at mange dedikerte spiller bråker mer!

Lenke til kommentar
Han har ingen interesse i spill uansett, han vil kun ha en blu-ray spiller.

9119860[/snapback]

Da er det kanskje like greit å kjøpe en spiller med litt mindre viftestøy.

9120905[/snapback]

 

PS3 kan også brukes som mediacenter (til en viss grad), og har internettleser.

Nå som det følger med et par spill så synes jeg dette er en akseptabel pris, derfor vil jeg slå til. Prisen kommer jo heller ikke til å vare, de skal bare fase ut 60GB-versjonen.

 

Men nok OT nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...