kilik Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Video av faktisk gameplay Skuffende, spør du meg. Dette ser da rimelig ordinært ut. Eksplosjonene er forferdelige og teksturene er ikke mye å skryte av. AI er også under pari. Nei, dette spillet har en lang vei å gå...
Alastor Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Helt riktig, derfor det blir released om et halvt år, og ikke nå .
Mala Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Bare de gir dette spill nok tid, slik at det virkelig smeller når vi sitter med det i hendene. Ikkje at eg tviler på Sony her, da tittelen er såpass viktig som den er.
Alastor Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Halvt år? Det drøyer vel til høsten 08 antar jeg. 9074882[/snapback] Sorry, jeg klarte å blande denne diskusjonen med mass effect-diskusjonen . Rotehue, nevah? .
AndreasGS Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Fikser de flammene fra det flyet som styrter så blir det nesten perfekt
Mala Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Så og si alt av teksturer må fikses på. Etter å ha sett gameplay klipp såg man virkelig kor tidlig dette her må vere i produksjonen.
Enigma123 Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 (endret) http://news.bbc.co.uk/player/nol/newsid_69...wm&asb=1&news=1 Utviklerne forteller litt mer om spillet og mann får se litt mer av det brettet fra traileren. Endret 9. august 2007 av Enigma123
Bruker-104685 Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 http://news.bbc.co.uk/player/nol/newsid_69...wm&asb=1&news=1 Utviklerne forteller litt mer om spillet og mann får se litt mer av det brettet fra traileren. 9243434[/snapback] Ser jævla bra ut spør du meg , bra jeg har PS3 med HDTV og hdmi og resten av dem nye konsollene
Shadowz Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 (endret) hva ser best ut.. dette eller gears of war? Kom igjen nå! har vi ingen grafikkhorer som kan gå i detalj på shaderz and what not.. Endret 10. august 2007 av Shadowz
Bebeluv Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Duh nå ber du om WAAAAR! Neida sånn som det ser ut nå så er vell GeoW et hakk foran, men jeg syns at folkene reagerer som mennersker i dette spillet Noe som dem ikke gjør på GeoW på Campaign. Bedre AI maybe
Shadowz Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 og jeg kan sverge på at k2 ser bedre ut.. lyseffektene, character models osv.
Mala Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 (endret) Lyseffektene og animasjonene ser klart best ut i KZ2 Heilt utrolige animasjoner for å si det mildt.Men teksturmessig går det i grøfta sammenlignet med GeOW. Tidelig versjon dette her skal vi huske på. Endret 10. august 2007 av Mala
_KroSjefen_ Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 liten bildesamling og litt info om det tekniske bak killzone2.. litt snadder for Mistapi som faktisk skjønner dette her kansje.. KILDE
Bromlexl Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Etter å ha sett litt på det nå så vil jeg si at teksturene slik de er nå ikke var noe å rope hurra for. Men nå er det skjelden det utviklerne jobber først med. De har ofte mange temp teksturer når de bygger motoren og får spillet til å virke. Det er også mulig at de implimenterer streaming textures slik som de fleste andre nye spill. Noe som selvsagt vil gjøre at det ser utrolig bra ut. Men det jeg likte med spillet var at det ikke var atter en tactical GOW shooter. Mer av den litt klassiske sorten. For å snakke om animasjonene da. Det er tydelig et stort fokus der og det er utrolig bra gjennomført. Er vel de mest realistiske animasjonene jeg har sett i spill. Måten de faller på når de dør. Uansett så blir nok dette et must have spill neste høst. Tviler på at Sony slipper et så "big gun" på sommeren.
MistaPi Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Det er også mulig at de implimenterer streaming textures slik som de fleste andre nye spill. Noe som selvsagt vil gjøre at det ser utrolig bra ut. Det er det ingen automatik i. Å forutsi hva man trenger og forhånds hente disse data'ene er vanskelig å gjøre riktig og vanskelig å teste, noe som gjerne gir sine begrensinger. Det er alltid tradeoffs.
praystation Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Fant en presentasjon av Guerrilla som tar for seg Deferred Rendering i Killzone 2. Har egentlig null teknisk peiling, men det er likevel interessant å se hvordan de bygger opp grafikken. Den viser også at de har en del som gjenstår. Still a lot of features planned:• Ambient occlusion/contact shadows • Shadows on transparent geometry • More efficient anti-aliasing • Dynamic radiosity Last ned PDF-fil
Lakus Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 og jeg kan sverge på at k2 ser bedre ut.. lyseffektene, character models osv.Lyseffektene og animasjonene ser klart best ut i KZ2 Heilt utrolige animasjoner for å si det mildt.Men teksturmessig går det i grøfta sammenlignet med GeOW. Tidelig versjon dette her skal vi huske på. Enig med Mala, her. Etter det vi har sett av KZ2 så langt så ser det meget bra ut mtp lys og animasjon. Men jeg stiller meg skeptisk til teksturere som sagt og om animasjonene virkelig er så bra som de viser til.Vi har jo sett andre eksempler på ting som ble lovet men aldri kom. Btw: Gears of War og Killzone 2 har helt forskjellige Art-directions
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå