My2Cents Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 (endret) 2 nye bilder av Uncharted: Drake's Fortune Bilde 1 Bilde 2 Trailer HD Gameplay video Endret 8. juli 2007 av My2Cents
Bruker-104685 Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Spillet ser meget meget flott ut ja, endelig kan PS3 vise hva den er god for
KongRudi Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Mye Uncharted-klipp fra GameHead (Spike TV) sitt besøk til Naughty Dog: http://www.spiketv.com/index.html#shows/ss/scid=44/t=ss
AndreasGS Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Det spillet ser faktisk ganneske lovende ut. Var litt skeptisk i starten, men må nesten skaffe meg det når det kommer ut. Kult hvis gutta hos Naughty Dog greier og utnytte hele 50% av PS3en.
Bebeluv Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Q: You feel this is the perfect system (PS3) for this game (Uncharted) Evan Wells: Absolutely, we're leveraging every bit of technology in the PlayStation 3, from the blu-ray drive, I mean our game would just not fit in single DVD, it will have to be in multiple DVD's which isn't the way you want to play games anymore. * Evan Wells is the CO president of Naughty Dog In an interview the developers of Uncharted Drake's Fortune have stated that the game only uses about 30% of the PS3's power and upon completion of the game they will have only used about 50%. Kilde Dette er vell noe og skryte av, jeg veit at det med DVD snakkingen så hadde det nok funket med en dvd istede for Blu-Ray, men fortsatt posetivt at det kun bruker max 50% av ytelsen til PS3, tenk 100 % (sikle sikle)
My2Cents Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Skrevet 8. juli 2007 La oss heller glede oss til spillet som det er. Bryr meg lite om hvor mye kraft av PS3 som blir brukt, spiller ingen rolle så lenge spillene er bra. Fint at det ikke passer på en DVD plate, men de ville nok klart å komprimert spillet til DVD format om de ikke hadde noe valg La oss heller prate om spillet i stedet hva PS3 kan gjøre og ikke gjøre
Bebeluv Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 unnskyld , men som sagt så ser spillet bra ut, digg med litt "ute" spill også, men dette minner meg av en elr annen grunn litt om GeoW =/ Men , jepp dette spillet blir garantert et MUST have spill, og gleder meg mer og mer til E3 og hva som blir vist der.
Enigma123 Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 De som lager GOW blir nok en av de første som presser PS3 maks.
EB_Veyron Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Så steintøft ut! Noen ide om når det er ferdig? Så ikke spiketv innslaget...
Nimrad Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 De som lager GOW blir nok en av de første som presser PS3 maks. 9028863[/snapback] Tror du har glemt killzone.
zeox Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 sist vi hørte så killzone helt forferdelig ut. Hadde ikke hatt håpet så veldig høyt oppe for den tittelen. Uncharted ser utrolig ut, men animasjonene ser alt for klumsete ut. når han hopper ser det mer ut som han flyter oppover.. Blir det en prisdropp på ps3 i nærmere framtid blir jeg nesten nødt til å kjøpe en
M@R7!N Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Den traileren så fantastisk bra ut Blir nok en PS3 når dette kommer, med tanke på at da har sikkert MGS, GT osv kommet ut også Er dog litt skeptisk til actiondelen. Så herlig ut i starten av trailen, med utforsking osv. Håper det ikke er bare "gun and run" seinere i spillet
Bromlexl Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Den traileren så fantastisk bra ut Blir nok en PS3 når dette kommer, med tanke på at da har sikkert MGS, GT osv kommet ut også Er dog litt skeptisk til actiondelen. Så herlig ut i starten av trailen, med utforsking osv. Håper det ikke er bare "gun and run" seinere i spillet 9030523[/snapback] Blir nok lite GT til den tid er jeg redd. Siden de håper på Mars neste år, men sikter til neste høst. Mens Uncharted ser ganske så ferdig ut sånn sett, trenger nok bare en del final tuches og content. Ser utrolig bra ut og er et av de spillene jeg ser mest frem til i år. muligens bare toppet av GTA4. Men jeg vil se mer av dette spillet. MER!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå