Gå til innhold

Når kommer 360 Elite til norge?


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet noe om Xbox 360 elite kommer til europa/norge?

Vil veldig gjerne ha en med HDMI port, 120GB HDD er ikke så farlig men kjekt det også.

Og tror dere at noen butikk kommer til å ta imot vanlige 360'er i bytte mot å få en elite til nedsatt pris?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående det innbyttet du tenker på tror jeg du bare kan slå det ifra deg med en gang.

 

Hvorfor i all verden skal butikkene ta imot bruke konsoller for å selge det nyeste nye til redusert pris?

 

Etter et kjapt søk på Google ser jeg spekulasjoner på alt fra 24. august til langt uti November. Det ser med andre ord ikke ut som det er noen som vet det enda...

Endret av Complexion
Lenke til kommentar
Angående det innbyttet du tenker på tror jeg du bare kan slå det ifra deg med en gang.

 

Hvorfor i all verden skal butikkene ta imot bruke konsoller for å selge det nyeste nye til redusert pris?

 

Etter et kjapt søk på Google ser jeg spekulasjoner på alt fra 24. august til langt uti November. Det ser med andre ord ikke ut som det er noen som vet det enda...

9018349[/snapback]

på samme måte som de tok i mot ps2 og noen spill i bytte mot ps3 for redusert pris.

Lenke til kommentar
Og tror dere at noen butikk kommer til å ta imot vanlige 360'er i bytte mot å få en elite til nedsatt pris?

9018333[/snapback]

 

Microsoft har gitt uttrykk for at de ikke er interessert i en slik ordning, så den henger nok i en tynn tråd dessverre.

9019244[/snapback]

 

Hadde Sony noen sånn ordning da?

For jeg husker at Game i Oslo hadde det. Så selvom Microsoft ikke har noen sånn ordning så kanskje noen butikker gjør det av eget initiativ..?

Lenke til kommentar
Og tror dere at noen butikk kommer til å ta imot vanlige 360'er i bytte mot å få en elite til nedsatt pris?

9018333[/snapback]

 

Microsoft har gitt uttrykk for at de ikke er interessert i en slik ordning, så den henger nok i en tynn tråd dessverre.

9019244[/snapback]

 

Hadde Sony noen sånn ordning da?

For jeg husker at Game i Oslo hadde det. Så selvom Microsoft ikke har noen sånn ordning så kanskje noen butikker gjør det av eget initiativ..?

9019269[/snapback]

Du må skille mellom butikk og produsent. Hva Game driver med har ikke fabrikantene noe med å gjøre.

Edit: Da snakker jeg om det Game/ Ebgames hadde.

Endret av Baba2
Lenke til kommentar
Harddisken kan kjøpes separat.

9019944[/snapback]

joda, jeg vet det, men vil ha heller svart xbox og med HDMI utgang på, selv om det er ikke store forskjellen mellom komponent og HDMI.

9019964[/snapback]

 

Avlikevel er det lurt å kjøpe med HDMI port da.

Man kan ikke få 1080p ut av komponent og selvom jeg har en 720p TV nå så vet jeg at min neste TV eller evt. prosjektor blir en 1080p og da vil jeg ikke bruke opp VGA porten på 360. Vil ha media center PC der. (må jo ha pc hvis man vil ha media center, 360 media center er bare piss da)

Lenke til kommentar
Harddisken kan kjøpes separat.

9019944[/snapback]

joda, jeg vet det, men vil ha heller svart xbox og med HDMI utgang på, selv om det er ikke store forskjellen mellom komponent og HDMI.

9019964[/snapback]

 

Avlikevel er det lurt å kjøpe med HDMI port da.

Man kan ikke få 1080p ut av komponent og selvom jeg har en 720p TV nå så vet jeg at min neste TV eller evt. prosjektor blir en 1080p og da vil jeg ikke bruke opp VGA porten på 360. Vil ha media center PC der. (må jo ha pc hvis man vil ha media center, 360 media center er bare piss da)

9023739[/snapback]

 

du vet at du kan bruke dvi-hdmi adapter?

 

Det er ikke mange tv-r som støtter 1080p gjennom VGA heller.

Lenke til kommentar
Harddisken kan kjøpes separat.

9019944[/snapback]

joda, jeg vet det, men vil ha heller svart xbox og med HDMI utgang på, selv om det er ikke store forskjellen mellom komponent og HDMI.

9019964[/snapback]

 

Er det noe vits med HDMI utgang når det bare er 1.2 da =/ da hadde jeg heller behold Premium og kjøpt en harddisk og spart resten av penga til spill.

Lenke til kommentar
Harddisken kan kjøpes separat.

9019944[/snapback]

joda, jeg vet det, men vil ha heller svart xbox og med HDMI utgang på, selv om det er ikke store forskjellen mellom komponent og HDMI.

9019964[/snapback]

 

Er det noe vits med HDMI utgang når det bare er 1.2 da =/ da hadde jeg heller behold Premium og kjøpt en harddisk og spart resten av penga til spill.

9027940[/snapback]

Etter det jeg har hørt et det ikke noen merkbar forskjell mellom 1.2 og de nyere utgavene, hva mener du at gjør 1.2 så ubrukelig?

Lenke til kommentar
Etter det jeg har hørt et det ikke noen merkbar forskjell mellom 1.2 og de nyere utgavene, hva mener du at gjør 1.2 så ubrukelig?

9028080[/snapback]

 

Jeg mener strengt tatt den ikke er ubrukelig, men hvorfor punge ut med så mye mer bare for og få en utdatert HDMI utgang når man får nesten like bra elr like bra bilde med component, så har man masse cash til og kjøpe harddisk og spill.

Her kan du lese det som har blitt forbedret seg på 1.3 i forhold til 1.2

Lenke til kommentar
Etter det jeg har hørt et det ikke noen merkbar forskjell mellom 1.2 og de nyere utgavene, hva mener du at gjør 1.2 så ubrukelig?

9028080[/snapback]

 

Jeg mener strengt tatt den ikke er ubrukelig, men hvorfor punge ut med så mye mer bare for og få en utdatert HDMI utgang når man får nesten like bra elr like bra bilde med component, så har man masse cash til og kjøpe harddisk og spill.

Her kan du lese det som har blitt forbedret seg på 1.3 i forhold til 1.2

9030993[/snapback]

Jeg er helt enig i at Component og VGA gjør akkurat samme nytten (for min del er VGA mye mer praktisk enn HDMI for spilling på pc skjerm).

 

De forskjellene som var listet mellom 1.2 og 1.3 er jo ganske uaktuelle for spill, og ikke så nyttige for filmer heller, ifølge det jeg har lest kommer det ikke noen filmer som drar nytte av noe av dette på en god stund.

Endret av Hansiii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...