Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

1. Kjæresten min. Hu er bare utrolig bra på alle måter.

2. At Brock Lesnar knakk undefeated streaken til Shane Carwin. Herlig!

Idiot som spoiler ting kun timer etter at det har skjedd :nei:

 

Rapportert

Tror ikke du kommer så langt med å rapportere det innlegget, da spoiling av UFC ikke akkurat er veeeldig fyfy i følge reglene til hw.no. Om du virkelig var giret på denne kampen burde du ha sett den så raskt du kunne, ikke surfe rundt på forum hvor du kunne risikere å bli spoilet. Synd du ikke har vett til å uttrykke at du ønsker jeg skal sette det i spoilertag på en normal måte, for da ville jeg gledelig ha gjort det.

Har selvfølgelig sett kampen selv, men jeg pleier av og til å sjekke forumet (alle tråder som ikke inneholder (vanligvis) MMA-spoilers/MMA-prat) mens jeg venter på at nedlastningen skal fullføres.

Endret av GSP<3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lettelse?

Da slipper jeg alt bråket, maset og stresset en storbyferie fører med seg. Eviglange køer på alle "must see" turistatraksjoner, sure franskmenn og overfylte gater. Jeg hater byer. Har jeg lyst til å oppleve stress drar jeg til Karl Johan eller Aker Brygge en solfylt dag i fellesferien.

 

Det er dog en god del butikker jeg vil innom, men det hjelper fint lite når jeg er blakk som kirkerotte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har selvfølgelig sett kampen selv, men jeg pleier av og til å sjekke forumet (alle tråder som ikke inneholder (vanligvis) MMA-spoilers/MMA-prat) mens jeg venter på at nedlastningen skal fullføres.

Vel, hva synes du?

 

Det er uansett ikke så smart, en kan alltid risikere å bli spoilet uansett hvor på nettet. Jeg regner med at folk tenker over slikt. De eneste trygge stedene er nisjeforum med strenge regler for spoiling. Det eneste forumet jeg tør gå innom mens jeg venter på å få ned UFC er mmaforumet.com.

Lenke til kommentar

Har aldri opplevd spoiling av MMA events på dette forumet, må vel bare spamme f5 på VG i noen timer hver UFC-søndag mens jeg venter :p

Ikke jeg heller, men jeg har opplevd at folk har skrevet feks "Jaaa, GSP vant!" etter at jeg har sett PPVen.

 

Hvor ser dere UFC? Begynt å bli litt interessert i sporten i det siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...