Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg driter i å gjøre lekser. Snittet mitt har aldri vært bedre.

 

Vi blir automatisk nedsett i karakter om vi ikkje sit slavisk heile kvelden og gjer dei same oppgåvene om att og om att, sjølv om vi kan det utmerka. Vi kan også velje tre forskjellige nivå i alle faga. Dei "vanskelegare" er berre meir bullshit, som tar lengre tid. Vi får ikkje 5-6 på slutten av halvåret om vi har gjort leksa med lav vanskegrad, sjølv om vi får 5-6 på prøvene.

 

At eg endeleg er ferdig med leksa gjer meg glad.

Lenke til kommentar

Før gjorde jeg det, men så fant jeg ut at det ble tungt å lese og forstå 60 sider på én kveld, i tillegg til å lufta bikkja, spise, hente ved, osv., så nå stykker jeg opp prøvestoffet til tre-fire dager. Noen ganger leser jeg det to ganger også. Jeg gikk ut av ungdomsskolen med 4,5 i snitt. Jeg får terminkarakterene om en uke, så vi får se om den nye arbeidsmetoden min har gitt resultater.

Lenke til kommentar
Bestilte meg The Prodigy sin Invaders Must Die Special Edition (2CD + 1DVD) og Pendulum sin klassiker Hold Your Colour istad for ca. 130,- fra Play.com. Digg nettbutikk. :wee:

 

Digg men farlig. Handlet selv endel der i dag, og eg som ikkje skulle det på vertfall en uke! :p

 

Haha, ja, er skummelt. :p Holdt på å svi av 400,- for samtlige The Prodigy -album jeg ikke har(dritbillig da The Prodigy selv skal ha 800 + frakt for det samme) der før fornuften stoppet meg og sa at jeg heller fikk kjøpe litt og litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...