Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, fysj så teite vi er. :wee:

 

Mozell og det at det faktisk er fredag idag gjør meg glad.

 

Katta som virkelig viser glede når han får boksemat er også koselig. :wee:

 

 

 

Ansiktet på denne ungen gjør meg også glad. (Ungen ser igjen moren sin for første gang på over to døgn.)

 

Tatt fra denne siden.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar

Den er ikke så søt når den lukter, pisser og bæsjer i hele huset, ødelegger møblene dine, hindrer at du kan reise bort, bjeffer hele nettene og krever at du går tur med den i all slags vær og vind.

 

Men jeg skal ikke være noen gledesdreper, det er søte dyr. At jeg endelig er hjemme gjør meg glad, det har vært en lang dag i lite klær, minusgrader og stiv kuling.

Lenke til kommentar
Den er ikke så søt når den lukter, pisser og bæsjer i hele huset, ødelegger møblene dine, bjeffer hele nettene
Dårlig opplærling
og krever at du går tur med den i all slags vær og vind.
Lat eier.
hindrer at du kan reise bort
Dårlig planlegger.

 

Hunden jeg hadde pisset og bæsjet ikke inne i huset utenom på en nyttårsaften vi ikke var hjemme (hunden ble jo livredd), ikke bjeffet hun på nattestid (men hun ulte på dagstid når jeg var på barneskolen. Hørte henne 2 km unna), Turgåing er noe mennesker definitivt har godt av (men er det storm en dag, kan man hoppe over det) og vi hadde ingen problemer med å ta med hunden på fjellturer, evt dumpe hunden hos et familie-medlem i en ukes tid mens vi dro på ferie.

 

Mao, ditt innlegg er sterkt overdrevet. :p

Lenke til kommentar

Fikk xenonlysene i dag og har montert dem. De funker knallbra! :D

Må bare skryte av kundeservicen til DHL! Selv om de ikke har klart å levere pakken de siste to dagene så fikk jeg møte varebilen på en bensinstasjon i stedet. De var alltid hyggelige og blide. Det gjorde meg glad i dag. :)

Endret av W202
Lenke til kommentar
Fikk xenonlysene i dag og har montert dem. De funker knallbra! :D

Må bare skryte av kundeservicen til DHL! Selv om de ikke har klart å levere pakken de siste to dagene så fikk jeg møte varebilen på en bensinstasjon i stedet. De var alltid hyggelige og blide. Det gjorde meg glad i dag. :)

 

Husk å legge ut bilde av resultat :yes:

Endret av DSG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...