Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

ÅÅÅHHYES!

 

Satt med telefonen i hånda å tenkte at jeg skulle unnskylde meg til 96eren. For alt jeg sa og gjorde når jeg fant ut litt ting om henne sist uke. (Ja, jeg er pretty weak)

 

Rett før jeg skal til å spørre om hun vil prate, tikker det inn en melding med et hav av tekst hvor hun unnskylder seg å håper vi kan fortsette der vi var.

 

I WIN!

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fett! Skulle ønsker jeg hadde litt mer tid til å være med fettern min, Kenneth Moen. Men får du spart penger og har tid ville jeg lett ha vært med han! :D

 

Ser den! Ser ikke så mye til søsteren min, ettersom hun bor på Skreia, så ser frem til å få mer tid med henne. Kult. Kjenner ikke så godt til driftingmiljøet, men har begynt å følge mer med etter de ble sammen. Har mer enn nok tid å ta av. Pluss at jeg trenger omtrent bare lommepenger, og penger til fly etc.

 

Rått! Husker jeg så på den serien om han som gikk på dagbladet-tv for noen måneder tilbake. Virker som en kul type. Hvordan går det med han for tiden?

 

Fulgte ikke med på den, men jeg så det episoden der han viste Jenny Skavlan hvordan hun skulle drifte, kommer ikke på navnet på serien. Fikk ikke pratet med han og søsteren min når de var her noen dager før jul, men det ser ut til at alt går bra. (pga sykdom) Er jo veldig rolig i vinterhalvåret. Husker ihvertfall at ifjor så holdt han litt på med grafisk design på denne tiden, gjorde noen jobber der. Ettersom han har utdanning innen det.

 

Han var ihvertfall ute med Kjør for Livet, mens de var her, vet ikke om du har hørt om den organisasjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...