Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er blakk. Lever på havregryn, ris og pasta. Er ikke det litt sånn kroppsbyggermat? Det passer meg jo perfekt ettersom jeg har tatt opp treningen.

 

... Jeg er kanskje litt for ivrig på å vri og vrenge på alt for å få noe positivt ut av det. :p

 

Heldigvis ikke så mange dager til da. Fra og med søndag/mandag så er utvalget større :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er blakk. Lever på havregryn, ris og pasta. Er ikke det litt sånn kroppsbyggermat? Det passer meg jo perfekt ettersom jeg har tatt opp treningen.

 

... Jeg er kanskje litt for ivrig på å vri og vrenge på alt for å få noe positivt ut av det. :p

Bra karbohydratkilder men uten mye proteiner og en god dæsh sunt fett kan man ikke akkurat kalle det byggermat ;)

Lenke til kommentar

Uansett, det er lettere å gjøre noe med kostholdet når man er blakk. Man må spise ting man ikke liker så godt, og gå løs på matlageret sitt. Som er fullt av f.eks havregryn og ris. Det er en kilde til protein, muligens ikke den beste, men hvis man kombinerer det med andre ting og får i seg fett så er det mer enn bra nok til min trening.

 

Jeg prøver bare å finne noe positivt ved å være blakk. :p

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar

Og han der antar jeg får mesteparten av proteinene sine fra ris??? ;)

 

Sett bort ifra at proteinene i ris/havre/pasta ikke er bygd opp optimalt for muskelbygging (dvs. slapp aminosyreprofil)

Så er jo karb/protein ratioen også heller elendig fordelt om målet er og få framgang i treningen.

 

Ellers er jeg enig i at det blir lettere og kontrollere kostholdet når man er veldig blakk, men det er ingen unskyldning til å ikke spise nok proteiner.

 

Pleier og spise noe som dette når jeg er skikkelig blakk:

 

Frokost: havregryn i vann med endel scooper proteinpulver, gjerne en banan på veien til skola.

Lunch: tunfisk/torsk og ris

Middag: tunfisk/torsk, ris og brokkoli/babykålhoder

Middag 2: tunfisk/torsk, ris og brokkoli/babykålhoder

Kvelds: tunfiskomelett

 

Bruker endel grillkrydder for smaken sin del, smaker uansett høgg men hva faen.

Lenke til kommentar

Indeed!

 

Det er kommet DVDrip av Pixars "Brave"

ENDELIG!

>2012

>fremdeles se på DVDrips

>mfw

 

post-106660-0-40679700-1351936960_thumb.png

Hva annet skal jeg se på i denne situasjonen? Den er ikke utgitt på DVD noen plass enda, hvertfall ikke i Europa.

Jeg har nektet å se telesync siden den kom på kino for mange måneder siden. Nå nå har jeg ventet nok! :D

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...