Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ler av alle de desperate forsøkene til en kompis. Fortalte han at han var i friendzone i jan-feb. Har begynt å trene mer, farge håret and shiet. Alt jeg ba han forandre på om han ville ha damer. Er apparently one of a kind, som å finne nåla i høystakken osv. Underholdning! Prøvd seg i over ett år nå. Ololol

 

Friendzone finnes ikke i følge jenter (ref KG).

Lenke til kommentar

Ler av alle de desperate forsøkene til en kompis. Fortalte han at han var i friendzone i jan-feb. Har begynt å trene mer, farge håret and shiet. Alt jeg ba han forandre på om han ville ha damer. Er apparently one of a kind, som å finne nåla i høystakken osv. Underholdning! Prøvd seg i over ett år nå. Ololol

mmmm, du høres ut som en bitch

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ler av alle de desperate forsøkene til en kompis. Fortalte han at han var i friendzone i jan-feb. Har begynt å trene mer, farge håret and shiet. Alt jeg ba han forandre på om han ville ha damer. Er apparently one of a kind, som å finne nåla i høystakken osv. Underholdning! Prøvd seg i over ett år nå. Ololol

Du høres ut som en jente jeg ikke ønsker å bli kjent med.

 

EDIT: En person er forelsket i deg, og du ler av han fordi han vil imponere deg?

Endret av Coffey
  • Liker 6
Lenke til kommentar

EDIT: En person er forelsket i deg, og du ler av han fordi han vil imponere deg?

 

Det går grenser, man kan ihvertfall ha selvrespekten i behold. Ler han ikke i trynet, er smart nok til å ikke vise det ovenfor han. Så du mener at bare pga at jeg vil le bort hele greia, så er jeg ikke hyggelig mot han?

Endret av Cakenommy
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Nei, det er teit av deg å gi han håp med å si hva han må endre på for å få damer, og etterpå le av han når han faktisk har gjort en innsats og fikset seg selv til slik du ville han skulle se ut.

 

Ler av at han fortsatt prøver seg pga at jeg har mistet mange kompiser tidligere som har hatt crush på meg. Det er ikke noe enklere å være på den andre siden av saken skal jeg si deg. Og som sagt så er det min måte å takle det hele på, ler han som sagt ikke i trynet, er ikke noe jeg forteller han. Gir han tips for at han skal ha bedre sjans hos damer, og klare å bevege seg videre mye fortere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nei, det er teit av deg å gi han håp med å si hva han må endre på for å få damer, og etterpå le av han når han faktisk har gjort en innsats og fikset seg selv til slik du ville han skulle se ut.

 

Ler av at han fortsatt prøver seg pga at jeg har mistet mange kompiser tidligere som har hatt crush på meg. Det er ikke noe enklere å være på den andre siden av saken skal jeg si deg. Og som sagt så er det min måte å takle det hele på, ler han som sagt ikke i trynet, er ikke noe jeg forteller han. Gir han tips for at han skal ha bedre sjans hos damer, og klare å bevege seg videre mye fortere.

Ser ut til at du må slutte å tiltrekke deg alle guttevennene dine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...