Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På videregående brukte jeg linux på bærbaren min, og Windows på stasjonæren hjemme.

Skolen jeg går på nå bruker kun Mac, når jeg kommer hjem er det Windows igjen.

 

Har vært fornøyd med alt jeg. Får alltid gjort det jeg ønsker.

 

EDIT: MED ANDRE ORD DERE HØRES UT SOM KVINNFOLK.

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar

Wait... Linux folka bruker boot tid som argument, men har maskina på 24/7 noe som betyr at de ikke booter den... Ser ikke grunnen.

 

Vi trenger ikke å reboote, men om vi først skal så er det superiour på boot-tid også.

 

mao: Overlegent

 

Så de 5 sekundene du sparer på boot-tid hvert år er superior og et veldig godt argument for linux?

Lenke til kommentar

Wait... Linux folka bruker boot tid som argument, men har maskina på 24/7 noe som betyr at de ikke booter den... Ser ikke grunnen.

 

Vi trenger ikke å reboote, men om vi først skal så er det superiour på boot-tid også.

 

mao: Overlegent

 

Så de 5 sekundene du sparer på boot-tid hvert år er superior og et veldig godt argument for linux?

 

Forstår du ikke at jeg prøver å si at Linux er superior på alt? Om jeg skal skru av, skru på, bruke, fikse, modifisere, vedlikeholde etc. etc.

 

5 sekunder er tid jeg har, men sier ikke nei til å spare 5 sekunder om jeg kan. :D

Lenke til kommentar

5 sekunder er tid jeg har, men sier ikke nei til å spare 5 sekunder om jeg kan. :D

Dersom jeg skal innstallere linux må jeg finne en distro, tweake, customize og bla bla bla.

Dette tar meg nok et par timer, hvertfall minst én time.

 

For å tjene igjen den tiden jeg tapte på å innstallere, må jeg reboote veldig mange ganger.

Men siden man tydeligvis ikke rebooter linux så sparer jeg heller aldri noe tid. SUCK ON THAT LOGIC

Lenke til kommentar

Dersom jeg skal innstallere linux må jeg finne en distro, tweake, customize og bla bla bla.

Dette tar meg nok et par timer, hvertfall minst én time.

 

For å tjene igjen den tiden jeg tapte på å innstallere, må jeg reboote veldig mange ganger.

Men siden man tydeligvis ikke rebooter linux så sparer jeg heller aldri noe tid. SUCK ON THAT LOGIC

 

Du har tydeligvis aldri brukt Linux.

Lenke til kommentar

>90% ikke gjør forskjell i praksis

 

Neida, for det å kunne faktisk ha ett tiling WM er ikke praktisk i det hele tatt. Det er heller ikke praktisk med å kunne scripte hva som helst, og det er IHVERTFALL ikke praktisk med recovery-tools HVIS det skulle gå gale.

 

Og nei, den shitty "tile" featuren i Windows er ikke tiling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...