Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Våknet opp til at jeg har vunnet en sesong av Sam & Max på Steamgifts :)

En kompis sovna på fest. Satte på han et headset som spiller Wing i full guffe. Han sover videre. Hahaha

 

gjør det deg glad

En ting jeg liker å gjøre på fester er at om noen har sovnet så dypper jeg ballene mine i blekk og så putter jeg dem i noens munn sånn at de får blå tunge og så tar jeg bilde og setter det som profilbildet dems på Facern.

Lenke til kommentar

Hører dette her. Har en som leser boken som ofte beskriver det som "shit is going down", uten at jeg skal spoile noe.

 

Har faktisk de to første bøkene liggende i vindusposten. Har bare lest noen kapittel i første boka enda. Blir skuffet over meg selv. Før leste jeg ut en bok iløpet en dag eller to.

Lenke til kommentar

Hører dette her. Har en som leser boken som ofte beskriver det som "shit is going down", uten at jeg skal spoile noe.

 

Har faktisk de to første bøkene liggende i vindusposten. Har bare lest noen kapittel i første boka enda. Blir skuffet over meg selv. Før leste jeg ut en bok iløpet en dag eller to.

 

Er skuffende dårlig til å lese skjønnlitteratur selv.

Lenke til kommentar

Snø, kulde og mørke.

 

Tror du har kommet feil. Den rette tråden du søker er 'Ting som irriterer så grenseløst!'

Nei.

 

Han liker snø, kulde og mørket, og derfor skriver han det her.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Helt enig i det med snø, kulde og mørke. Vinteren er den best tiden av året.

Har brukt å synes at våren er den beste tiden når det er vinter, sommeren er best når det er vår, høsten er best når det er sommer, og vinteren er best når det er høst.

 

Nå har jeg bestemt meg for å leve i nuet, ikke se fram til neste årstid konstant.

Alle årstider har noe fint ved seg.

Lenke til kommentar

Hører dette her. Har en som leser boken som ofte beskriver det som "shit is going down", uten at jeg skal spoile noe.

 

Har faktisk de to første bøkene liggende i vindusposten. Har bare lest noen kapittel i første boka enda. Blir skuffet over meg selv. Før leste jeg ut en bok iløpet en dag eller to.

 

Er skuffende dårlig til å lese skjønnlitteratur selv.

Eg har prøvd å lese ASoS midt på dagen, og det går berre ikkje. Eg kan kun lese på senga. Brukte å tvinge meg til å lese eitt kapittel kvar dag, no er eg så glad i boka at eg ser fram til å legge meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...