Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å røyke marijuana gjør meg glad

Er det du sitter å gjør? Loker rundt på tråden som denne for å få en passende tid til å legge ut en "morsom" video som driter ut vedkommende?

• Liker 1
Skrevet

Er det du sitter å gjør? Loker rundt på tråden som denne for å få en passende tid til å legge ut en "morsom" video som driter ut vedkommende?

You must be new here.

• Liker 4
Skrevet

Det er det disse trådene eksisterer for.

• Liker 4
Skrevet

Du dreit deg ut før han dreit deg ut.

Ta deg en smøgas du.

• Liker 3
Skrevet

Jeg driter i hva dere skriver.

Og dessuten lukter det som aldri før her inne.

Skrevet

Hello, Mr. Politically Correct.

Er det ikke mer politisk korrekt å ikke ha et problem med marijuana for tiden egentlig? Ettersom den rødgrønne regjeringen som hater frihet er ute av moten for tiden etter alle korrupsjonsskandalene og de konservative prøver å late som om de er liberale liksom.

Skrevet

Hello, Mr. Politically Correct.

Er det ikke mer politisk korrekt å ikke ha et problem med marijuana for tiden egentlig? Ettersom den rødgrønne regjeringen som hater frihet er ute av moten for tiden etter alle korrupsjonsskandalene og de konservative prøver å late som om de er liberale liksom.

Det jeg mente var vel mer at de egentlig kan holde kjeft, enn å indirekte skrike ut at de er imot et rusmiddel. Hvis han blir glad av det så la han bli glad, trenger liksom ikke si noe negativt/krenkende bare fordi de VET at folk flest er enige i det.

• Liker 2
Skrevet

Game of Trones = Win!

Faen, holdt på å døde av latterkrampe på jobb idag. Kom en fyr med maske på til kassa. Første som slo meg var om han så bedre eller verre ut under den maska. Konkluderte med den siste.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...