Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Isbitmaskin. Kan drikke iskald drikke så ofte jeg vil!

Funker det å fryse cola, saft eller annen type brus? Kunne vært deilig å ha cola isbiter oppi cola eller fanta isbiter oppi fanta.

• Liker 1
Skrevet

Funker det å fryse cola, saft eller annen type brus? Kunne vært deilig å ha cola isbiter oppi cola eller fanta isbiter oppi fanta.

Genialt! for da slipper man at cola'n smaker piss, etter at isbiten har smeltet! :wee:

• Liker 1
Skrevet

Genialt! for da slipper man at cola'n smaker piss, etter at isbiten har smeltet! :wee:

Indeed.

Skrevet

Handla meg masse gudd idag.

Tv-skjenk i sort høyglans med sort glassplate og elementer i børstet stål, blender, mikrobølgeovn, Logitech Harmony One+ og Apple TV.

Har også fått konkret leveringsdato på sofaen, må sitte på gulvet en måned men fin unnskyldning for å ha senga i stua. Da er man jo på plass allerede :tease:

• Liker 1
Skrevet

Tviler, må nok gå old school på den. Men fin idê da!

Skrevet

Trenger vel ikke sofa når du har trofédame? Straks dere er innafor dørene blir jo det uansett av med klærne og full sex. Eller?

Fordel å ha en sofa å shagge i for å variere litt :p

Skrevet

Vi har også en isbitmaskin, men vi gidder ikke å legge til vann på kjøleskapet, så jeg får ingen glede av den.

Er en uke til jeg reiser til UK igjen. Gleder meg til å pumpe meg full av alkohol og disse freshers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...