Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager, men kan du da bevise det?

Det er ikke mulig å bevise noe som ikke eksisterer. :)

 

Det er ikke mulig å bevise gud, fordi det ikke er vi menneskers oppgave å finne ut om det, men å tro.

Haha jøss, så det er det du og åndsfrendene dine sier når dere steiner småjenter som går uten burka. "Nei vi trenger ikke å tenke selv, det er ikke vår oppgave her på jorden!!!"

Endret av cowboy bob
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Haha jøss, så det er det du og åndsfrendene dine sier når dere steiner småjenter som går uten burka. "Nei vi trenger ikke å tenke selv, det er ikke vår oppgave her på jorden!!!"

 

Nå sitter jo du alle muslimer under samme kam, og det er noe jeg har lært at man ikke skal gjøre.. Jeg er imot alle former for dødsstraff, og steining er forkastelig. Hvis du tror at alle muslimer mener at man skal steine små piker pga de ikke går med burka tar du nok i grunnen grundig feil. Islam handler om FRED, og det er derfor man alltid sier "Fred være med deg" når vi hilser.

Lenke til kommentar

Nå sitter jo du alle muslimer under samme kam, og det er noe jeg har lært at man ikke skal gjøre.. Jeg er imot alle former for dødsstraff, og steining er forkastelig.

Så du er uenig med Koraen? Interessant. :tease:

 

Men dette er fryktelig offtopic. La oss heller sette en pen liten strek.

 

_______________________

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nå sitter jo du alle muslimer under samme kam, og det er noe jeg har lært at man ikke skal gjøre.. Jeg er imot alle former for dødsstraff, og steining er forkastelig.

Så du er uenig med Koraen? Interessant. :tease:

 

Men dette er fryktelig offtopic. La oss heller sette en pen liten strek.

 

_______________________

 

Nei, jeg er veldig sikker på at Burka ikke er nevnt en eneste gang i Koranen, kan du være snill å sitere?

 

Enn om at Muhammed drepte folk for å være homo da, hva har du å si til den hellige profets forsvar om det?

 

Du kan jo godt vise til faktum dersom du skal si noe, bevis?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Nei, jeg er veldig sikker på at Burka ikke er nevnt en eneste gang i Koranen, kan du være snill å sitere?

24:31 And tell the believing women to lower their gaze and be modest, and to display of their adornment only that which is apparent, and to draw their veils over their bosoms, and not to reveal their adornment save to their own husbands

Så var det den dere streken. Send meg PM om du ønsker videre diskusjon, eller opprett en egen tråd. :)

 

________________

Lenke til kommentar

Det jeg syns er hyggelig er hvis noen lager mat til meg! bestevenner for livet :wee:

 

Har ofte venner over på middag jeg,men er ikke blitt bestevenner for livet for det.

 

Har invitert ett par venner på fårikål og øl på fredagen,eller kanskje lammefrikase med løksaus(fått ferske grønnsaker fra en bonde jeg kjenner,utrolig mye bedre en butikk grønt)?

 

Faen,nå ble jeg sulten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...