Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du sitter vel å nipper på brusen også. Når man drikker brus og annen drikke må man ta en slurk og ikke sitte å smådrikke hele tiden. Man smaker ikke brukes ved å nippe på den. Samme gjelder potetgull. Man tar en diger neva og stapper i kjeften for så og gjøre klar neste neve. Dette gjør man til posen er tom.

 

Eller som andre ville ha sagt, spis som en gris. :0)

Lenke til kommentar

Du sitter vel å nipper på brusen også. Når man drikker brus og annen drikke må man ta en slurk og ikke sitte å smådrikke hele tiden. Man smaker ikke brukes ved å nippe på den. Samme gjelder potetgull. Man tar en diger neva og stapper i kjeften for så og gjøre klar neste neve. Dette gjør man til posen er tom.

 

Hvordan gjør du det hvis du har dip til? Knuser du hele neven oppi skåla først og stapper hele dritten inn i kjeften etterpå?

 

Ekte menn har hele potetgullposen i en blender, blander det med diesel og injiserer hele mølja i neven.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når far gjør ting han ikke har "lov" til.

 

Jeg og mor kom hjem fra en liten ferie, i stua har han byttet ut fjernsynet på 42" med en på 60" - sammen med en lydplanke.

 

 

 

"Bedre å spørre om tilgivelse enn tillatelse?"

 

Det fine er at han har satt den gamle opp til meg som jeg kan ha i leiligheten :D

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...